تاریخ انتشار: 1402/12/25 05:44
کد خبر: 1269241

کی قرار است مشکل شماره یک تیم ملی حل شود؟

روزهای بد علیرضا بیرانوند کماکان ادامه دارد و انگار کسی نیست به او کمک کند.
کی قرار است مشکل شماره یک تیم ملی حل شود؟

علیرضا بیرانوند در سال‌های اخیر شماره ۱ تیم ملی ایران بوده و حالا در پروسه جوانگرایی تیم ملی یکی از کاپیتان‌های تیم کشورمان خواهد بود. بیرانوند آنقدر به فوتبال ملی ما خدمت کرده که همه وظیفه داشته باشیم به او در روزهای بد کمک کنیم.

از طرف دیگر بیرانوند برای پرسپولیس یک وزنه روحی غیر قابل انکار و یک مهره تعیین کننده از نظر فنی است. پرسپولیس دروازه‌بان دیگری ندارد ولی حتی اگر داشت، باز وظیفه داشت به بیرانوند در این روزهای بد کمک کند.

در هفته‌های اخیر چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس بیرانوند اشتباهات وحشتناکی مرتکب شده که به اندازه کافی به آن پرداخته‌ایم. هر بازی امیدواریم او دوباره به روزهای درخشان سابق برگردد اما باز ناامید می‌شویم و این سوال هنوز وجود دارد که چرا کسی به فکر این سرمایه ملی نیست؟

چرا هیچکس به بیرانوند کمک نمی‌کند؟ مشکل او چیست که حتی نزدیکانش هم نمی‌توانند کمکی به حل آن کنند؟ بیرانوند در بازی مقابل فولاد دو گل عجیب و غریب خورد که کمر هر تیمی را می‌شکند، هر نام دیگری جز او بود شاید به کلی بعد این بازی محو می‌شد، با آن اتفاقات دو ماه اخیر.

وقتی دربی آغاز شد خیلی امیدوار بودیم که بیرانوند را دوباره مثل همیشه ببینیم اما زهی خیال باطل! او همانی بود که در این دو ماه دیده بودیم، با همان اشتباهات وحشتناک. بیرانوند که زمانی به خاطر پنالتی گیری، خروج‌های مطمئن و گرفتن تک به تک از رقبا مشهور بود، حالا در تمام آن نقاط قوت مثل یک مبتدی رفتار می‌کند.

در شروع نیمه دوم همین مسابقه بیرانوند در خروج دوباره اشتباه کرد و شانس آورد که دوباره توپ به تیر خورد، یعنی همان ایرادی که در بازی با فولاد هم وجود داشت و منجر به گل دوم حریف شد.

این اشتباه بزرگ وقتی بیشتر به چشم آمد - حتی بیشتر از لرزش تیرک دروازه پرسپولیس - که حریف مستقیم بیرانوند در آن سوی میدان یعنی سید حسین حسینی که ذخیره او در تیم ملی است، در تمام طول مسابقه بهترین خروج‌ها را داشت و بارها فرصت‌های مناسب را از پرسپولیس با اتکا به خروج به موقع گرفت.

وقتی رقیب مستقیم شما این گونه در مسابقه می‌درخشد، زنگ خطر با صدای بلند به صدا در می‌آید.

بیرانوندی که تکیه‌گاه پرسپولیس در تمام این سال‌ها بود حالا تبدیل به مهره‌ای شده که پرسپولیسی‌ها باید قبل از حریف به فکر مهار او باشند تا به تیم ضربه و لطمه نزند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qekkna

آخرین اخبار