تاریخ انتشار: 1402/12/27 16:23
کد خبر: 1269365

پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول/ موقعیت سوزی سرخپوشان

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان در شرایطی با برتری سرخپوشان به پایان رسید که این تیم موقعیت‌های پرتعدادی را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند.
پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول/ موقعیت سوزی سرخپوشان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۴۵ و با قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان «اوسمار ویه‌را» به پایان رسید. محمدحسین کنعانی زادگان زننده تک گل بازی بود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی زادگان (دقیقه ۲۱- کارت زرد)، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

ترکیب پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدحسین فلاح، جواد آزاده، سامان نریمان‌جهان، غلامرضا ثابت‌ایمانی، علی‌اکبر رنجبر، علی قربانی و حامد پاکدل

شروع خوب پرسپولیس

پرسپولیس مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کزد و در دقیقه یک، ضربه آزاد برای این تیم شکل گرفت که ضربه مهدی ترابی را ناصری به سختی دفع کرد.

روی سانتر دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۵، عیسی آل کثیر با سر به توپ ضربه زد که ناصری درازکش توپ را در آغوش گرفت.

بازی از دقایق ۱۰ تا ۲۰ آرام دنبال شد و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

در دقیقه ۲۰ و روی پاس علی قربانی، حامد پاکدل صاحب توپ شد و این بازیکن قصد عبور از محمدحسین کنعانی زادگان را داشت که با خطای مدافع پرسپولیس، مهاجم پیکان نقش بر زمین شد و کنعانی زادگان از داور کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۲۴ و روی اشتباه بازیکن پیکان توپ به عبدالکریم حسن رسید و این بازیکن از فاصله‌ای به نسبت دوره اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ او را ناصری به سختی راهی کرنر کرد.

گل اول برای پرسپولیس توسط کنعانی زادگان

در دقیقه ۳۶ و در حالی که توپ در اختیار مهدی ترابی بود او به مسعود ریگی پاس داد و بازیکن پیکان در محوطه جریمه روی هافبک پرسپولیس مرتکب خطا شد و داور به سود پرسپولیس پنالتی اعلام کرد.

محمدحسین کنعانی زادگان پشت توپ قرار گرفت و گل اول را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qekky9

آخرین اخبار