تاریخ انتشار: 1402/09/18 16:55
کد خبر: 1263289

شکایت هوادار از اشکان خورشیدی

باشگاه هوادار اعلام کرد که از داور دیدار با پرسپولیس شکایت می‌کند.
شکایت هوادار از اشکان خورشیدی

تیم فوتبال هوادار تهران از ساعت 15:30 امروز (شنبه) و در هفته دوازدهم لیگ برتر، میهمان پرسپولیس بود که در پایان شاگردان فکری با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. اعضای تیم هوادار بابت عملکرد اشکان خورشیدی داور مسابقه به شدت ناراضی بودند و در صحبت‌های بعد مسابقه به این موضوع پرداختند.

محمود فکری سرمربی هوادار که در نشست پیش از بازی علیه خورشیدی صحبت کرده بود، به دلیل عصبانیت در نشست خبری حاضر نشد. داور مسابقه بعد از جو ایجاد شده، مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و باسخ انتقادات بنفش‌پوشان را داد. همین موضوع باعث شد باشگاه هوادار از داور مسابقه پرسپولیس و هوادار شکایت کند.

رسانه رسمی باشگاه هوادار با انتشار مطلبی دلیل شکایت خودش را اعلام کرد: «بخش حقوقی و اداری باشگاه هوادار پس از پایان دیدار برابر پرسپولیس و در پی قضاوت یک طرفه اشکان خورشیدی و گروه داوری دیدار هوادار برابر پرسپولیس و همچنین اظهارات شگفت انگیز داور جنجالی دیدار که برخلاف تمامی قوانین پس از پایان بازی نیز نسبت به انجام مصاحبه و ایراد اتهاماتی بی‌اساس به عوامل باشگاه هوادار و اصحاب شریف رسانه اقدام نموده است  شکایت رسمی خود را در کمیته های داوران، اخلاق، انضباطی، حراست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان در نخستین روز کاری به ثبت می‌رساند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qekp9a

آخرین اخبار