تاریخ انتشار: 1402/12/14 17:48
کد خبر: 1268465

بیانیه باشگاه استقلال پس از حذف از جام حذفی در حمایت از کادر فنی

باشگاه استقلال پس از شکست آبی‌پوشان مقابل مس رفسنجان و کنار رفتن از جام حذفی با انتشار بیانیه‌ای به حمایت از کادر فنی و بازیکنان این تیم پرداخت.
بیانیه باشگاه استقلال پس از حذف از جام حذفی در حمایت از کادر فنی

کانال خبری باشگاه استقلال در این مورد نوشت: «در پی شکست استقلال مقابل مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، مدیریت باشگاه استقلال با صدور پیامی خطاب به هواداران فهیم مجموعه آبی، صاحبان اصلی استقلال را به تداوم حمایت همه جانبه از مجموعه تیم استقلال دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

شکست استقلال از مس رفسنجان اگرچه منجر به خروج تیم از گردونه رقابت‌های جام حذفی شد، اما فصل همچنان برای استقلال ادامه دارد و این تیم محبوب که تا به امروز با شایستگی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است، می‌تواند فصل را با قهرمانی تمام کند، به شرط آنکه دست از حمایت این تیم برنداریم و با تمام توان پشت تیم محبوب خود بمانیم و نگذاریم بدخواهان، سوژه جدیدی برای تضعیف تیم و ایجاد تفرقه در مجموعه آبی پیدا کنند. فراموش نمی‌کنیم این تیم با همین کادر فنی و بازیکنان، استقلال را با اقتدار به صدر جدول رساندند. امروز آنچه بیش از هر زمان، استقلال به آن نیاز دارد، اتحاد، اعتماد و حمایت همه‌جانبه هواداران است.پشت این تیم باشیم و با هم قهرمانی را جشن بگیریم».


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qeky7j

آخرین اخبار