تاریخ انتشار: 1402/11/13 14:54
کد خبر: 1266841

اعتراف جالب ستاره ژاپن در مورد سردار آزمون؛ مقابل او بازی کردم و یک چیز را خوب می‌دانم!

کو ایتاکورا می‌گوید تا زمانی که بازی با ایران شروع نشود، مشخص نیست چه کسانی در خط حمله به میدان می‌روند.
اعتراف جالب ستاره ژاپن در مورد سردار آزمون؛ مقابل او بازی کردم و یک چیز را خوب می‌دانم!

آخرین جلسه تمرینی تیم ملی ژاپن پیش از تقابل برابر ایران برگزار شد. کو ایتاکورا، مدافع تیم ملی ژاپن و باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ که در پایان بازی با بحرین در نزدیکی ساق پای چپ خود دچار مصدومیت شده بود، امروز با بستن نوار چسب‌های مخصوص، به تمرین پرداخت.

زمانی که این بازیکن برای مصاحبه با خبرنگاران به کنار زمین آمد، هرگونه آسیب‌دیدگی که بخواهد روی عملکرد او در بازی فردا اثرگذار باشد را تکذیب کرد و گفت: حالم خوب است و مشکلی برای حضور در زمین مسابقه ندارم.

در ادامه خبرنگاران ژاپنی خطاب به ایتاکورا اعلام کردند مهدی طارمی در این مسابقه حضور ندارد اما سردار آزمون، مهاجم تیم رم در دسترس ایران است، این مدافع تیم مونشن گلادباخ گفت: به هر شکل باید مقابل بازیکنان ایران از جمله آزمون احتیاط کرد. زمانی که او در آلمان و باشگاه بایرلورکوزن بود، مقابلش بازی کردم. بنابراین می‌دانم که او بازیکن قدرتمندی است.

ایتاکورا با بیان اینکه می‌داند سردار آزمون ۱۸۷ سانتی‌متر قد دارد و قصد دارد تا از تجربه‌اش در بازی قبل و تقابل با مهاجم ۱۹۴ سانتی‌متری بحرین استفاده کند، گفت: ما باید از ایجاد موقعیت‌های مطلوب توسط حریف جلوگیری کنیم و نقاط قوت حریف را خنثی کنیم. ما در بازی قبل از این موضوع آگاه بودیم و باید به انجام آن ادامه دهیم.

خبرنگاران ژاپنی این سوال را طرح کردند که طارمی که در هر چهار مسابقه ایران به عنوان بازیکن پست ۱۰ به میدان رفته و غیبت او، پیش‌بینی تعویض یا ترکیب ایران را دشوار کرده است. ایتاکورا در این باره گفت: تا زمانی که بازی شروع نشود نمی‌دانیم تیم ایران چگونه به سمت ما خواهد آمد. ما می‌خواهیم پس از شروع بازی، با انعطاف‌پذیری واکنش نشان دهیم. بازی ما با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های قبلی نیز یک نبرد فیزیکی شدید در زمین بود. من فکر می‌کنم دوئل‌ها و نبردهای هوایی زیادی در این مسابقه وجود خواهد داشت. ما باید قاطعانه در آنها پیروز شویم.

او در پایان و درخصوص مصدومیت رئو هاتاته و مسائل مربوط به جونیا ایتو و غیبت آنها در ادامه تورنمنت گفت: ترک تیم برای این دو بازیکن دردناک است و آنها تا به حال به تیم ملی ژاپن کمک زیادی کرده‌اند. تمام کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به عنوان یک تیم دور هم جمع شویم و برای کسب قهرمانی و خوشحالی این دو بازیکن نیز بجنگیم. اینجاست که می‌خواهیم انرژی خود را صرف بازی فردا کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qekzpa

آخرین اخبار