تاریخ انتشار: 1402/11/17 14:40
کد خبر: 1267017

شجاعیان: در نیم‌فصل دوم جبران مافات می‌کنیم/ ایران و کره فینالیست می‌شوند

هافبک تیم فوتبال هوادار معتقد است، تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از چند دهه می‌تواند قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را جشن بگیرد.
شجاعیان: در نیم‌فصل دوم جبران مافات می‌کنیم/ ایران و کره فینالیست می‌شوند

داریوش شجاعیان درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ژاپن گفت: این یک بازی هیجان‌انگیز بود و من هم مثل خیلی‌ها استرس داشتم، ولی باید بگویم تیم ملی از لحاظ تاکتیکی و فنی فوق‌العاده ظاهر شد. من حس کردم یک نیرو و انرژی مضاعف در ساق پای بازیکنان دیده می‌شود و آنها توانستند تیم پرقدرت ژاپن را شکست داده و دل مردم ایران را شاد کنند.

هافبک تیم فوتبال هوادار در ادامه افزود: در تمرینات که با بچه‌ها صحبت می‌کردم این پیش‌بینی را داشتم که ایران می‌تواند ژاپن را شکست دهد. تیم ما نسبت به سال‌های گذشته همدل‌تر است و امیر قلعه‌نویی هم توانسته جو خوبی را در تیم ایجاد کند. خدا را شکر که برد مهمی را به دست آوردیم، ولی حالا باید به فکر بازی نیمه نهایی باشیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: من دوست داشتم با قطر روبه‌رو شویم چون وقتی با ازبکستان بازی می‌کنیم کمی اذیت می‌شویم. این درست است که قطر از شرایط میزبانی استفاده می‌کند ولی تیم ما از لحاظ فنی بالاتر از آنهاست. پیش‌بینی من این است که ایران و کره راهی فینال می‌شوند و من معتقدم که تیم ملی بعد از مدت‌ها می‌تواند قهرمانی در آسیا را جشن بگیرد.

شجاعیان در مورد آخرین وضعیت تیم هوادار  گفت: ما یک اردوی 10 روزه در کیش داشتیم و باید از مدیران باشگاه بابت برگزاری این اردو تشکر کنم. در نیم‌فصل اول امتیازهای زیادی از دست دادیم، ولی تلاش می‌کنیم تا در نیم‌فصل دوم جبران مافات کرده و نتایج خوبی بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qekzrp

آخرین اخبار