تاریخ انتشار: 1403/01/25 08:12
کد خبر: 1272717

جدایی یک ستاره قدیمی از رئال‌مادرید؟

رئال‌مادرید درها را برای تمدید قرارداد با ناچو فرناندس باز گذاشته اما این ستاره با توجه به کمتر شدن دقایق بازی‌اش باید تا انتهای فصل در مورد آینده خود تصمیم بگیرد.
جدایی یک ستاره قدیمی از رئال‌مادرید؟

ناچو فرناندس باید تصمیم بگیرد که آیا قصد ماندن در رئال مادرید و تمدید قراردادش را دارد یا اینکه می‌خواهد باشگاه را ترک کند. ناچو در این فصل بسیار بیشتر از فصل قبلی فرصت بازی پیدا کرده و به گزارش روزنامه آاس، باید تصمیم بگیرد که آیا میل و انرژی برای ادامه دادن در این باشگاه را دارد یا خیر. لوس بلانکوس مدتی پیش به او قرارداد جدیدی پیشنهاد کرده و اعلام کرده بود که او هروقت بخواهد می‌تواند آن را امضا کند.

با وجود افزایش دقایق بازی، کارلو آنچلوتی در ماه‌های اخیر اورلین شوامنی را برای پست دفاع مرکزی ترجیح داده و این اتفاق در بازی سه‌شنبه مقابل منچسترسیتی نیز تکرار شد. البته اگر لوس بلانکوس در این فصل لالیگا را با کاپیتانی ناچو فتح کند، او می‌تواند فصلش را با شکوه به پایان برساند. علاوه بر اینها احتمال دارد که رئال مادرید در تابستان امسال به دنبال لنی یورو باشد، و این موضوع در کنار بهبودی ادر میلیتائو و داوید آلابا از مصدومیت می‌تواند بر دقایق بازی ناچو تاثیر بیشتری بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qeman8

آخرین اخبار