تاریخ انتشار: 1403/01/23 15:12
کد خبر: 1272565

ستاره استقلال در تیم ملی مصدوم شده است / نکونام شفاف سازی کرد

با اعلام سرمربی استقلال مشخص شد که مصدومیت حردانی در تمرین آبی‌ها رخ داده است.
ستاره استقلال در تیم ملی مصدوم شده است / نکونام شفاف سازی کرد

به گزارش فرتاک ورزشی

جواد نکونام پس از مدت‌ها در یک نشست خبری پیش از دیدارهای استقلال شرکت کرد. آبی پوشان که باید فردا در دیداری حساس به مصاف میزبان قدرتمند خود یعنی آلومینیوم بروند، کار سختی برای کسب پیروزی و حفظ صدرنشینی دارند.

یکی از مشکلات بزرگ نکونام در هفته‌های پایانی لیگ، بحث مربوط به مصدومیت ستاره‌های کلیدی این تیم است. پس از آنکه کوین یامگا به دلیل برخورد با امید حامدی‌فر از ناحیه چشم آسیب دید و فصل را به‌طور کامل از دست داد، مهدی مهدی‌پور نیز با پارگی ربات صلیبی مواجه شد و او نیز تا انتهای فصل نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

    در این بین صالح حردانی بازیکن ملی پوش استقلال نیز دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل او دیدار هفته قبل برابر مس رفسنجان را از دست داد. آسیب دیدگی که باعث شد حردانی نتواند در روزهای اخیر به‌طور کامل با هم تیمی‌هایش تمرین کند و حضور ثابت او در ترکیب دیدار فردا فعلاً نامشخص است.

پس از جنجال‌ها پیرامون مصدومیت بیرانوند در اردوی تیم ملی این سوال نیز مطرح شد که آیا حردانی نیز به مانند سنگربان پرسپولیس در اردوی تیم ملی دچار آسیب دیدگی شده است یا خیر. موضوعی که امروز توسط جواد نکونام شفاف‌سازی شد.

نکونام گفت: چیزی که اتفاق افتاد و خود بازیکن به من اعلام کرده، او در تمرین دوم تیم ما و پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، به این آسیب دیدگی دچار شد. او یک شوت زد که مصدومیتی برای او به وجود آمد که متاسفانه نتوانست برای ما بازی کند. او با تیم تمرین کرده و شرایط بازی دارد. می‌توانیم از او استفاده کنیم ولی باید پزشکان نظر نهایی را بدهند. خستگی و مسافرت در بازی‌های تیم ملی تأثیرگذار بوده است ولی به هر حال اتفاقی است که افتاده و ما نگاهمان به فوتبال باشگاهی، نگاه ملی است و امیدوارم که بتوانیم از تمام بازیکنانمان استفاده کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qemawn

آخرین اخبار