تاریخ انتشار: 1402/06/07 01:19
کد خبر: 468

رسول علیه خاطرات خوش / پیکان_ سپاهان انگیزه‌های متفاوت در جریان است

در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ برتر دو تیم پیکان و سپاهان به مصاف هم می روند.
رسول علیه خاطرات خوش / پیکان_ سپاهان انگیزه‌های متفاوت در جریان است

در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر عصر فردا تیم پیکان میزبان زرد پوشان سپاهان خواهد بود.

اطلاعات بازی:

 این دیدار روز سه‌شنبه ۷ شهریور از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید دستگردی و به قضاوت آقایان امیر‌ عرب‌براقی، علیرضا ایلدروم، فرهاد مروجی و وحید زمانی برگزار خواهد شد.

 

تیم‌ها:

پیکان که با روی کار آمدن رسول‌خطیبی جوانگرایی را در دستور کار خود قرار داده در سه هفته ابتدایی سه تساوی را بدست آورده‌ و در رده نهم جدول جای گرفته است.

خودروسازان امیدواراند در دیدار فردا در کنار نیروهای جوان از تجربه سامان‌ نریمان‌جهان، حامد پاکدل و مهرداد بایرامی در خط جلوی خود بهره برده و بتوانند اولین تیمی باشند که صدرنشین قدرتمند لیگ را متوقف می‌کنند.

 

در آن سو سپاهان که بدنبال ادامه یکه‌تازی خود در لیگ بوده امیدوارست با شکست پیکان علاوه بر چهارمین برد پیاپی انتقام شکست فصل گذشته را از این تیم بگیرد.

 زردپوشان که بعد از سه بازی اول برای اولین بار از اصفهان خارج می‌شوند به خط حمله خطرناک خود اطمینان دارند و منتظر آتش‌بازی دوباره ستاره‌هایشان هستند.

 

تقابل‌ها:

در ۱۷ بازی اخیر دو تیم پیکان ۵ و سپاهان ۸ برد را بدست آورده و ۴ دیدار هم به تساوی کشیده شده است.

نکته جالب اینجاست که در ۵ دیدار آخر سهم هریک دو برد و یک مساوی بوده است.

 

نکات جالب:

*رسول خطیبی سرمربی پیکان روزهای طلایی را به عنوان بازیکن در سپاهان پشت سر گذاشته و حالا باید در مقابل تیمی قرار بگیرد که خاطرات خوبی با آن دارد.

*شکست سپاهان در فصل گذشته مقابل پیکان از عوامل عدم قهرمانی زرد‌پوشان بوده و حالا موراییس پرتغالی بدنبال انتقام از خودروسازان تهرانی است.

*عیسی آل‌کثیر با صدور کارتش فردا می‌تواند اولین بازی خود را برای سپاهان انجام دهد و به احتمال فراوان در نیمه‌ دوم شاهد حضور او در میدان خواهیم بود.

 

پوریامنصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/r3wq53

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر می خواهید آقای گل یا مهندس لیگ شوید به سپاهان بیاید