تاریخ انتشار: 1402/07/22 14:58
کد خبر: 714442

تشکیل کمیته اخلاق والیبال برای اولین بار

مصطفی کارخانه رئیس کمیته تیم‌های ملی و سرپرست تیم ملی والیبال عصر امروز شنبه گزارش خود در خصوص تیم ملی ایران را به رئیس فدارسیون ارائه کرد.
تشکیل کمیته اخلاق والیبال برای اولین بار

تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۲۳ در چهار رویداد لیگ ملت‌ها، قهرمانی مردان آسیا، بازی‌های آسیایی هانگژو و رقابت‌های انتخابی المپیک در کشور برزیل شرکت کرد.

مصطفی کارخانه رئیس کمیته تیم‌های ملی، سرپرست و مدیر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در رویدادهای مختلف امسال، عصر امروز با حضور در دفتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گزارش خود را در خصوص عملکرد تیم، بازیکنان و کادر فنی تیم در تمامی رویداد های ۱۴۰۲ به ویژه در دو رویداد بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک ارائه کرد.

در این جلسه که با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، ناصر میرفخرایی عضو کمیته فنی و میلاد تقوی مشاور در امور اجرایی تشکیل شد، ضمن بررسی عملکرد کلی تیم در طول رقابت های ۱۴۰۲ در خصوص موارد انضباطی و رعایت اصول حرفه‌ای از سوی اعضای تیم شامل بازیکنان و کادر فنی و تاثیرات آن بر عملکرد تیم در مقاطع مختلف و همچنین رفتار رسانه‌ای حرفه‌ای اعضای تیم ملی در قبال مسئولیت مهم آن در حفظ منافع تیم ملی و والیبال کشور بحث شد و در پایان مقرر شد تمامی موارد مطرح شده و انضباطی تیم‌های ملی در کمیته اخلاق فدراسیون با حضور طرفین مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

همچنین مقرر شد کمیته اخلاق با بررسی شرایط و موارد لازم، تمهیدات ضرروی برای جلوگیری از ورود مسائل حاشیه‌ای به والیبال به عمل آورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/rbergw

آخرین اخبار