تاریخ انتشار: 1402/09/13 17:11
محمد آرش در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 1262766

امیدوارم در پایان فصل با سایپا قهرمان لیگ شویم

تیم نونهالان باشگاه سایپا در رقابت های لیگ برتر تهران بعد از گذشت هیجده هفته در صدر جدول قرار دارد.
امیدوارم در پایان فصل با سایپا قهرمان لیگ شویم

به گزارش فرتاک ورزشی

با توجه به شرایط لیگ و فشردگی در صدر جدول، شاهد رقابت نزدیکی بین تیم های مدعی هستیم که در این راستا گفت و گوی کوتاهی با محمد آرش یکی از مربیان این تیم انجام داده این که با هم می خوانیم.

محمد آرش در ابتدای صحبت های خود گفت: خدا راشکر در این فصل از رقابت های لیگ برتر تهران، تیم سایپا با هدایت آقای شاهین آورند که بنده و دیگر دوستان نیز در خدمت باشگاه سایپا هستیم، توانسته این به نتایج خوبی دست پیدا کنیم .

وی در ادامه افزود:رقابت های امسال بسیار حساس و در صدر جدول شاهد جدال سخت بین تیم ها می باشیم که به لطف خداوند و تلاش کادر فنی و همت بازیکنان بعد از هیجده هفته در صدر جدول قرار داریم .

مربی تیم نونهالان سایپا در ادامه گفت: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در پایان به قهرمانی لیگ برتر نونهالان تهران دست پیدا کنیم.

محمد آرش که چند سال قبل نیز در تیم بزرگسالان سایپا به عنوان مربی حضور داشته است، در خصوص تغییر سرمربی این تیم  و آمدن مجتبی سر آسیابی گفت: نیمکت مربیان همیشه لرزان است و این تغییر و تحولات یک امر طبیعی است ، آقای حسینی نسب هم زحمات خودش را برای کسب نتایج کشید، اما در هر حال مجموعه مدیریتی باشگاه این تصمیم را گرفت چون ادامه این روند ممکن بود  سایپا را از کورس قهرمانی دور کند .

وی در خصوص حضور مجتبی سر آسیابی بر روی نیمکت سایپا گفت:امیدوارم حضور ایشان بتواند شک مثبتی به تیم وارد کند تا دوباره شاهد حضور سایپا در صدر جدول باشیم و با توجه به تجربه ایشان امیدوارم شاهد این اتفاق باشیم .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/relgqz

آخرین اخبار