تاریخ انتشار: 1402/09/16 16:00
کد خبر: 1263042

ویسی: امیدوارم فردا داور سرافراز از زمین خارج شود

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: اگر دو تیم از داور متضرر شده باشند، آن دو نفت و آلومینیوم اراک هستند.
ویسی: امیدوارم فردا داور سرافراز از زمین خارج شود

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: با یک تیم پرانرژی، سرسخت و تاکتیکی بازی داریم. ما هم‌قسم شده‌ایم که تلاش کنیم تا برای اولین بار در فصل جاری سه امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم. به همین منظور بازیکنانم در طول هفته پرانرژی تمرین کرده‌اند.

او ادامه داد: می‌خواهیم با برد در بازی فردا به جایگاهمان در جدول ثبات ببخشیم و مردم آبادان را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در خانه بردی نداشتیم و به مردم آبادان بدهکار بودیم و به همین دلیل بردی را که برابر مس رفسنجان به دست آوردیم، فراموش کردیم.

او خاطر نشان کرد: امتیازهای نیمه بالا و پایین جدول آن قدر به هم چسبیده است که همه برای برد تلاش می‌کنند. آلومینیوم اراک هم برای برد می‌آید؛ هر چند تک امتیاز هم به آنها کمک می کند ولی اکنون به درد ما نمی‌خورد و شاید در آینده برای ما خوب باشد. برای اینکه بردهای خانگی را شروع کنیم، فکر می‌کنم نقطه آغاز باید از فردا باشد.

ویسی در ادامه عنوان کرد: اگر دو تیم از داور متضرر شده باشند، نفت و آلومینیوم اراک هستند. این که خداد افشاریان به اینجا آمده این اهمیت موضوع را نشان می‌دهد و حتما دیده است که نفت آبادان نیز آسیب دیده است. امیدوارم داور فردا بهترین سوت‌ها را بزند و سرافراز بیرون بیاید.

او گفت: شریعت‌زاده برای بازی فردا مصدوم است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در ادامه بیان کرد: یازده گل به اندازه پرسپولیس به ثمر رسانده‌ایم. شاید در دفاع اکنون خوب شده‌ایم اما در خط حمله خوب بودیم. در بازی قبل هم کلین‌شیت کردیم و جای خوشحالی دارد و امیدوارم با همین تمرکز در بازی پیش رو بازی کنیم.

وی گفت: فکر نمی‌کنم فردا به جوان‌ها بازی بدهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/relgyy

آخرین اخبار