تاریخ انتشار: 1402/12/11 12:02
کد خبر: 1268318

نارضایتی مدیران رئال مادرید از رفتارهای غیرحرفه‌ای آردا گولر/ بازیکن ترکیه‌ای قرض داده می‌شود؟

واکنش اعتراض‌آمیز بازیکن ترکیه‌ای تیم فوتبال رئال مادرید به تصمیم سرمربی‌اش برای خودداری از به میدان فرستادن وی، به مذاق مدیران باشگاه خوش نیامده است.
نارضایتی مدیران رئال مادرید از رفتارهای غیرحرفه‌ای آردا گولر/ بازیکن ترکیه‌ای قرض داده می‌شود؟

نشریه آ اس اسپانیا مدعی شد ژست آردا گولر هنگام پشیمان شدن سرمربی‌اش کارلو آنچلوتی از فرستادن او به میدان مقابل تیم سویا به مدیران باشگاه مادریدی برخورده است.

آردای 19 ساله که با تمجید و تبلیغ‌های فراوان کارلو آنچلوتی در تابستان سال 2023 از فنرباغچه به رئال مادرید پیوست، شش ماه نخست فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و بعد از آن با همه تلاش‌هایش برای رسیدن به ترکیب اصلی کهکشانی‌ها نتوانسته است نقشی بیش از یک نیمکت‌نشین نه چندان سرنوشت‌ساز ایفا کند. در واقع مجموع دقایق حضور بازیکن ترکیه‌ای در ترکیب رئال مادرید از بدو ورودش به سانتیاگو برنابئو از 92 دقیقه بالاتر نرفته است، یعنی حتی کمتر از نیکو پاز.

تیم فوتبال رئال مادرید , لالیگا اسپانیا , تیم فوتبال رئال مادرید , لالیگا اسپانیا , تیم فوتبال رئال مادرید , لالیگا اسپانیا ,

بازی اخیر رئالی‌ها برابر سویا در هفته بیست‌و‌ششم لالیگا قرار بود فرصتی برای آردا باشد که به دقایق حضورش در میدان اضافه کند. او حتی خودش را برای ورود به میدان هم گرم کرد و درست زمانی که منتظر بود توپ به خارج از میدان برود تا او وارد زمین مسابقه شود، لوکا مودریچ گل برتری میزبان مادریدی را به ثمر رساند و به این ترتیب کارلتو از تصمیمش برای به میدان فرستادن آردا منصرف شد. واکنش آردا به این اتفاق هم به گونه‌ای بود که توجه رسانه‌‌‌ها را جلب کرد. او برخلاف دیگر نیمکت‌نشین‌های رئال مادرید که از گلزنی هم‌تیمی کهنه‌کارشان غرق در شادی بودند، ساکت و بی‌تفاوت روی نیمکت نشست و به شانس بد خود فکر می‌کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که او به تصمیمی مشابه از سوی کارلتو در بازی قبلی برابر آلمریا واکنشی تند‌تر نشان داده و کاورش را هنگام بازگشت به نیمکت به زمین کوبیده بود. این حرکت او البته از چشم آنچلوتی هم پنهان نماند و سرمربی ایتالیایی در پایان بازی به بازیکن جوان خود توصیه کرد که عاقلانه‌تر رفتار کند.

به نظر می‌رسد که فشار مدیران برنامه بازیکن، اطرافیان و رسانه‌‌های ترکیه‌ای روی آردا در مورد اینکه او باید در ترکیب رئال مادرید برای خودش جایی باز کند، روی ذهنیت و رویکرد بازیکن پیشین فنرباغچه تأثیرگذار بوده است به خصوص که اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه احتمالاً او در پایان فصل به تیمی دیگر قرض داده خواهد شد و این فرضیه با ورود بازیکنان جدید تیم یعنی اندریک فلیپه و احتمالاً کیلیان امباپه به واقعیت نزدیک‌تر خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/relk6m

آخرین اخبار