تاریخ انتشار: 1403/01/02 17:57
کد خبر: 1270018

رئال مادرید با لونین تمدید می‌کند: پاداش درخشش در غیاب کورتوا

رئال مادرید می خواهد پاداش عملکرد خوب آندری لونین را با یک قرارداد جدید به او بدهد.
رئال مادرید با لونین تمدید می‌کند: پاداش درخشش در غیاب کورتوا

رئال مادرید و ژرژ مندس، مدیر برنامه آندری لونین، مذاکرات برای تمدید قرارداد این دروازه‌بان 25 ساله را آغاز کرده‌اند. به گزارش اتلتیک، قرارداد فعلی لونین تا سال 2025 اعتبار دارد. 

مذاکرات هنوز در مراحل اولیه است، اما رئال مادرید می‌خواهد به لونین نشان دهد که روی او حساب باز می‌کند و قصد آن‌ها، تمدید قرارداد اوست. دروازه‌بان با دریافت پیشنهاد نهایی باید تصمیم نهایی خود را بگیرد، اما طبق گفته منابع آگاه، او همیشه موافق ماندن در رئال مادرید بوده است.قرار بر این است که طی چند ماه آینده شفافیت بیشتری در مورد سرنوشت لونین ایجاد شود، زیرا هیئت مدیره نمی‌خواهد او بدون تمدید قرارداد وارد سال پایانی قراردادش شود.

این سناریو پیشرفت قابل توجه دروازه‌بان اوکراینی را نشان می دهد، کسی که یک سال پیش چندان مورد تحسین قرار نمی‌گرفت و حتی کادر فنی در تابستان 2023 خواستار تقویت این پست (دروازه بان دوم) شده بود. رئال مادرید بازار نقل و انتقالات را بررسی کرد اما در نهایت گزینه مناسبی نیافت. 

پس از پارگی رباط صلیبی تیبو کورتوا در ماه آگوست، باشگاه بدون درنگ برای تقویت این پست اقدام کرد و با چلسی برای انتقال قرضی بدون بند خرید برای کپا آریزابالاگا به توافق رسید. کپا در ابتدا به عنوان دروازه‌بان اول به میدان رفت، اما لونین از مصدومیت این بازیکن باسکی استفاده کرد و از نوامبر به بعد به تدریج پیشرفت کرد تا اینکه در ژانویه جایگاه فیکس را به دست آورد. او در 23 بازی این فصل 2100 دقیقه بازی کرده است، 19 گل دریافت کرده (به طور متوسط هر 110.52 دقیقه یک گل) و 10 کلین شیت (43.47%) ثبت کرده است.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، آندری لونین این فصل را به عنوان دروازه بان اول رئال مادرید به پایان خواهد رساند چون از کپا وضعیت بسیار بهتری دارد و تیبو کورتوا هم با مصدومیت جدیدش قرار نیست تا شروع فصل آینده به میادین برگردد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/reln9w

آخرین اخبار