تاریخ انتشار: 1403/01/04 19:32
کد خبر: 1271766

تاریخ شروع تمرینات استقلال در سال 1403 مشخص شد

شاگردان جواد نکونام از فردا تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی آغاز خواهند کرد.
تاریخ شروع تمرینات استقلال در سال 1403 مشخص شد

پس از دیدار برابر هوادار و چند روز تعطیلی تمرینات به دلیل برگزاری فیفا دی و آغاز سال نو، مرحله جدید تمرینات آماده سازی تیم استقلال فردا در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آغاز می‌شود.

نصرالله خواجه گیری سرپرست استقلال به رسانه رسمی آبی‌ها گفت: بعد از پیروزی مقابل هوادار تهران و کسب سه امتیاز با ارزش که به رغم خستگی بازیکنان تیم رقم خورد، به صلاحدید کادر فنی، تمرینات استقلال به مدت ۶ روز تعطیل شد تا بازیکنان استراحت و تجدید قوا کنند.

او گفت: البته در این ۶ روز هم اعضای کادر فنی شرایط بازیکنان را از راه دور زير نظر داشتند که خوشبختانه بازیکنان استقلال در اوج پختگی و حرفه‌ای گری قرار دارند و حتی در تعطیلات نیز وضعیت بدنی خود را در شرایط مطلوب حفظ می‌کنند.

سرپرست استقلال افزود: مرحله جدید تمرینات از فردا یکشنبه پنجم فروردین ماه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آغاز می‌شود. سرمربی تیم و همکارانش در کادرفنی تمامی جزئیات تمرین را از ۵ فروردین تا روز بازی با مس رفسنجان مشخص کرده‌اند و در این فاصله زمانی، علاوه بر تمرین منظم، یک تا دو بازی تدارکاتی به صلاحدید کادرفنی در دستور کار استقلال قرار می‌گیرد.

نصرالله خواجه گیری در پایان گفت: سال نو را به هواداران فهیم استقلال و تمامی اعضای خانواده استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی در انتظار استقلال و تمامی هوادارانش باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/relx6z

آخرین اخبار