تاریخ انتشار: 1403/01/10 10:33
کد خبر: 1271942

رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد لونین

باشگاه رئال مادرید در نظر دارد قرارداد جدیدی به دروازه‌بان اوکراینی خود پیشنهاد دهد.
رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد لونین

به گزارش فرتاک ورزشی

 آندری لونین که از پارگی رباط صلیبی تیبو کورتوا، نهایت استفاده را برد و توانست خودش را در رئال مادرید نشان دهد، احتمالاً حداقل برای دو فصل دیگر در این تیم ماندنی می‌شود. این دروازه‌بان اوکراینی این فصل در 23 بازی از رقابت‌های مختلف درون دروازه رئالی‌ها قرار گرفته و با وجود دریافت 19 گل، در 10 بازی موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

طبق اعلام رسانه اسپانیایی «رلوو» تمدید قرارداد لونین 25 ساله در راه است. مذاکرات بین باشگاه رئال مادرید و این دروازه‌بان اوکراینی برای رسیدن به توافق سرعت گرفته و شواهد نشان می‌دهد که این موضوع به زودی حل و لونین در رئال مادرید ماندنی خواهد شد. طبق این گزارش، رئال مادرید می‌خواهد قرارداد لونین را تا پایان ماه ژوئن 2026 تمدید کند. قرارداد فعلی او تا پایان ماه ژوئن 2025 اعتبار دارد.

این دروازه‌بان اوکراینی که در سال 2018 از زوریا لوهانسک به رئال مادرید پیوست، در سال‌های اخیر به طور قرضی برای تیم‌های لگانس، وایاودولید و اُویدو بازی کرده است. لونین در این مدت با رئال مادرید یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها تجربه کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/ren7om

آخرین اخبار