تاریخ انتشار: 1402/06/16 22:17
دومیدانی کاری که الگویش را رونالدو می داند
کد خبر: 8

محمد باقری: در استان خودم نمی دانند چنین قهرمانی دارند!/ هدفم قهرمانی المپیک است

ورزش انفرادی دو و میدانی از جمله ورزش های بی توجه ایران است که کمتر به آن توجه می شود.
محمد باقری: در استان خودم نمی دانند چنین قهرمانی دارند!/ هدفم قهرمانی المپیک است

یکی از ورزشکاران جوان و موفق آینده دار ایران محمد باقری تاج امیر است که افتخارات زیادی را کسب کرده ولی چندان دیده نشده که نیاز است به این ورزشکاران ورزش انفرادی بیشتر توجه شود.

بخشی از افتخارات جوان لرستانی عضو تیم ملی قهرمان رشته ١٥٠٠ و ٣٠٠٠متر با مانع ایران، مقام سوم قهرمانی نوجوانان اسیا، قهرمان سه دوره مسابقات مسطق مارتن ١٠٠٠ هزار متر، نایت قهرمان مسابقات ١٠٠٠ هزار متر گرجستان، نایت قهرمان ٥٠٠٠ هزار متر مسابقات ماراتن ارمنستان، نایب قهرمان مسابقات بین الملی آنتالیا ترکیه و غیره که امسال هم توانست در ماده جدید ٣٠٠ متر با مانع نایب قهرمان شود. در این راستا گفت و گویی با ورزشکار جوان دو و میدانی انجام‌ دادیم که الگوی‌ اصلی‌ اش یک فوتبالیست بزرگ‌ دنیاست.

فرتاک ورزشی: احساست از موفقیت اخیر چیست؟

طبیعی است هر ورزشکاری که موفقیت جدید کسب میکنه و مقام می آورد برایش حس قشنگی است و همین که اشک شوق را در چشمان پدر و مادر می بینی بزرگترین خوشبختی است. من همیشه در هر مسابقه ای پدر و مادرم را جلو چشمانم می بینم و به عشق آنها تلاش می کنم.

فرتاک ورزشی: آیا از ورزشکاران انفرادی هم مثل تیمی حمایت می شود؟

واقعیت را بخواهید نمی شود و همه می دانند ورزشکاران انفرادی بخصوص دو و میدانی کارها حمایت نمی شوند و بیشتر به خاطر عشق و علاقه وارد این ورزش مادر می شوند.

فرتاک ورزشی: از استان چطور؟

مسوولان استان و شهر خودم اصلا نمی دانند چنین ورزشکاری دارند چه برسد حمایت کنند!  من لک زبان هستم و به لک بودنم افتخار می کنم ولی ای کاش مسوولان استان نگاه‌ کوچکی به من داشتند. البته جا دارد از شرکت ایرست و شخص آقای پاک سرشت نهایت تشکر را کنم که در این مدت از من حمایت کرده اند.

محمد باقری

فرتاک ورزشی: هدف نهایی ات چیست؟

همه ورزشکاران انفرادی به المپیک فکر می کنند و من هم دوست دارم روزی مدال المپیک را به دست بیاورم و برای کشور افتخار آفرینی کنم.

فرتاک ورزشی: برنامه بعدی ات چیست؟

هدف بعدی ام قهرمانی داخل سالن آسیا است که بهمن ماه در ایران برگزار می شود. امیدوارم در این مسابقات با دست پر از سالن خارج شوم.

فرتاک ورزشی: الگوی خاصی هم‌ داری؟

الگوی رشته ام هشام الکروج مراکشی است که افتخارات زیادی را به دست آورده است. اگر بخواهم پشتکار و هدف گذاری را در اولویت قرار دهم کریستیانو رونالدو را الگو قرار می دهم که با تلاش و کوشش فراوان توانست تمام افتخارات را کسب کند.

فرتاک ورزشی: حرف پایانی؟

از همه کسانی که در راه پیشرفتم کمک می کنند تشکر می کنم. آقای جعفر مرادی، حمزه مرادیان، پدر و مادرم و سایر دوستان و عزیزانی که به فکرم هستند و روحیه لازم را می دهند ممنون هستم.

گفت و گو؛ علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/v3ep25

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن گنبد به کمیته انضباطی احضار شد