تاریخ انتشار: 1402/06/08 22:24
کد خبر: 357

تقسیم امتیاز ذوب‌آهن و هوادار در شب موقعیت‌سوزی‌ها

روز پایانی از هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران آغاز شد.
 تقسیم امتیاز ذوب‌آهن و هوادار در شب موقعیت‌سوزی‌ها

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در پایان بازی دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در نیمه اول ذوب‌آهن تیمی منظم و هجومی نشان داد که با بازیسازی از دفاع قصد داشت به گل برسد. با این وجود موقعیت‌سوزی‌های شاگردان ربیعی آنها را بدون گل به رختکن فرستاد. در نیمه دوم ذوب‌آهن طراحی حملات کمتری داشت. از سوی دیگر شاگردان فکری هم دلخوش به ضدحملات بودند و ترجیح می‌دادند حداقل یک امتیاز از این مسابقه کسب کنند.

براساس این گزارش، در دقیقه 18 این مسابقه پوریا آرکیا بازیکن سبزپوشان اصفهانی جدی‌ترین موقعیت مسابقه را در مصاف تک به تک با حقیقی گلر رقیب هدر داد. در دقیقه 42 نیز روی ضربه ایستگاهی توپ در محوطه جریمه هوادار به محمدجواد محمدی بازیکن ذوب‌آهن رسید که مهاجم گاندوها توپ را به تیرک کوبید.

در دقیقه 57  روی حرکت پوریا آریاکیا صاحب موقعیت گلزنی شد که فریبرز گرامی توپ را از روی خط برگرداند و منجی تیمش شد. همچنین در دقیقه 69 محمدجواد محمدی در موقعیتی مناسب قرار گرفت و به سعید باقرپسند پاس گلی ارسال کرد که مهاجم سبزپوشان نتوانست از موقعیت خود استفاده کند. 

این پایان کار نبود و در دقیقه 82 محمد قریشی با نفوذ به محوطه جریمه میهمان توانست موقعیت خوبی را برای باقرپسند فراهم کند که این بار هم مهاجم گاندوها ناکام ماند. در ادامه و در دقیقه 85 فریبرز گرامی از میانه میدان مستقیماً به سوی دروازه ذوب‌آهن شلیک کرد که در لحظات آخر واکنش فرعباسی دروازه میزبان را نجات داد.

کریم اسلامی هم در دقیقه 91 صاحب موقعیت تک به تک شد که حبیب فرعباسی توانست این توپ را دفع کند.

قضاوت مسابقه ذوب‌آهن - هوادار برعهده وحید کاظمی بود. او در این بازی به محمد قریشی از ذوب‌آهن و داریوش شجاعیان و فریبرز گرامی از هوادار کارت زرد نشان داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/v3g7n3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساعت بازی پدیده وذوب آهن تغییر کرد