تاریخ انتشار: 1402/06/16 13:35
اندرحکایت مربی خود شیفته؛
کد خبر: 33

آب که سر بالا برود قورباغه ابو عطا می خواند/اول ببین چکاره ای، بعد خط و نشان بکش!

حکایت یک بام و دوهوای باشگاه شهدای بابلسر هم برای خودش داستانی شده است که نگو و نپرس!
آب که سر بالا برود قورباغه ابو عطا می خواند/اول ببین چکاره ای، بعد خط و نشان بکش!

مجتبی کاردر؛ حکایت یک بام و دوهوای باشگاه شهدای بابلسر هم برای خودش داستانی شده است که نگو و نپرس!

در حالی که این تیم به هیات فوتبال بابلسر واگذار شده و این هیات نیز مدیریت آن را به آقای هاشمیان واگذار کرده است، اما در اقدامی عجیب شاهد این هستیم که به موازات آن، در تهران عده ای جمع شده و ادعا دارند که تیم شهدای بابلسر تحت مدیریت آنها گام به رقابت ها خواهد گذاشت.

در اینکه قانون تکلیف را مشخص کرده و این نه به زور است نه به پول، عده ای تاب شنیدن واقعیت را نداشته و فکر می‌کنند با شاخ و شانه کشیدن می توانند حرف خود را به کرسی بنشانند!

آن آقایی که ادعا داشت تیم برای تمرینات و آماده سازی به ترکیه می رود، بد نیست بگوید در حال حاضر در کجا تمرین می‌کنند؟ به عبارتی ترکیه پیشکش، همین تمرینات داخل ایران در کجاست؟

این حضرات بد نیست بدانند که سرمربی تیم، وکیل بهره بردار باشگاه نیست و هر وقت اختیارات به این دوستان رسما داده شد، حق دارند اظهار نظر کنند.

ناگفته پیداست که خیلی از مشکلات صدور کارت بازیکنان این تیم در سال گذشته با پیگیری اینجانب حل و فصل شد و الان به جای تشکر و سپاس،  شاخ و شانه هم می کشند!!

برادر گرامی‌؛ تو که تهدید به شکایت میکنی، یا قانون را نمیشناسی یا برای خود شیرینی داری حرف‌های گنده‌تر از دهانت میزنی، اول برو ببین چکاره‌ای بعد ادعای ارث کن!

ضمن اینکه استوری توهین آمیز شما با آن ادبیات سخیف، خود جای پیگرد قانونی دارد که در زمان خود حتما باید پاسخ گوی توهین‌هایی که کرده‌اید باشید.

در پایان بایستی تاکید کنم که خیلی دوست داشتی در این متن اسمی از شما بیاورم، اما چون قد و قواره ها دست خورده است، اسمی نیاوردم که ادعای خود بزرگ بینی نداشته باشی!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/v3gdz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهدای بابلسر تنها نماینده موفق مازندران در هفته چهارم / حاجی آبایی سدی محکم در برابر شاهین