تاریخ انتشار: 1402/06/10 21:52
کد خبر: 257

فوری؛ پیشنهاد فوق نجومی الاتحاد برای صلاح!

یک منبع معتبر نزدیک به اسکای اسپورت اعلام کرده که الاتحاد آماده ارائه دادن پیشنهاد 200 میلیون پوندی برای خرید محمد صلاح است.
فوری؛ پیشنهاد فوق نجومی الاتحاد برای صلاح!

به نظر می رسد که الاتحاد تمام قوای خود را جمع کرده تا هرطور که است بتواند محمد صلاح را در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خاورمیانه بیاورد. الاتحاد تاکنون توانسه کریم بنزما، فابینیو، ژوتا و انگولو کانته را جذب کند و حالا می خواهد محمد صلاح را نیز به ترکیب خود اضافه کند. پیشنهاد پیشین الاتحاد برای محمد صلاح 100 میلیون پوند بود که اصلاً مورد توجه لیورپولی ها قرار نگرفت، سپس سران باشگاه عربستانی با پیشنهاد 150 میلیون پوندی بازگشتند، اما باز هم با مخالفت قرمزهای مرسی ساید روبرو شدند.


در حالی که حدس زده می شد دیگر الاتحاد از معامله صلاح کنار بکشد، اما این باشگاه عربستانی همه را شگفت زده کرد و حالا با پیشنهاد 200 میلیون پوندی به میز مذاکره بازگشته و به نقل از منابع اسکای اسپورتس، شاید این پیشنهاد آن ها وسوسه به فروش صلاح کند که در حال حاضر 31 ساله است و اگر تیمی بخواهد برای ستاره 31 ساله 200 میلیون پوند بدهد، شاید مخالفت کردن با آن، خیلی کار عاقلانه‌ ای به نظر نیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/v3gg53

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیشنهاد یک میلیون دلاری بن‌یاس به جایگزین شفر