تاریخ انتشار: 1402/06/11 17:21
کد خبر: 233

ورود بازیکن تیم ملی به لیگ انگلیس + عکس

نام ملی‌پوش ایرانی برنتفورد در فهرست نفرات این تیم مقابل بورنموث دیده می‌شود.
ورود بازیکن تیم ملی به لیگ انگلیس + عکس

در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (به وقت ایران) در استادیوم اختصاصی خود مقابل تیم رده شانزدهمی بورنموث قرار خواهد گرفت.

سامان قدوس که پس از تمدید قرارداد با باشگاه برنتفورد و موفقیت در تست‌های پزشکی به تمرینات اضافه شد، در نخستین بازی پس از پیوستن به این تیم به لیست مسابقه رسیده و  احتمال دارد امروز مقابل بورنموث به میدان برود.

هافبک ایرانی برنتفورد که آخرین بازی خود با پیراهن این تیم را در هفته پایانی فصل گذشته لیگ جزیره مقابل منچستر سیتی انجام داده و پس از آن خداحافظی کرده بود، با تمدید قراردادش امروز در لیست دیدار برابر بورنموث دیده می‌شود.

سامان قدوس در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس ۱۵ بار به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت که امیدوار است امروز هم در نخستین حضورش در لیست، همین اتفاق برای او بیفتد و با انجام نخستین بازی در لیگ جزیره به اردوی تیم ملی ایران اضافه شود و برای نخستین بار زیر نظر امیر قلعه‌نویی کار کند.

تیم فوتبال برنتفورد در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر انگلیس یک پیروزی مقابل فولام و دو تساوی برابر تاتنهام و کریستال پالاس داشته که امروز امیدوار به دومین برد فصل در جدال خانگی با بورنموث است.

1919280
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/v3gz54

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها ایرانی لیگ جزیره منتظر مجوز