تاریخ انتشار: 1402/08/03 08:42
کد خبر: 715119

خط و نشان آنچلوتی برای بارسا پس برد برابر براگا

سرمربی رئال مادرید به پیروزی تیمش مقابل براگا در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.
خط و نشان آنچلوتی برای بارسا پس برد برابر براگا

کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند با نتیجه 2 بر یک میزبان خود براگای پرتغال را شکست دهند و صدرنشینی‌شان در گروه C این رقابت‌ها را استحکام ببخشند، پس از این دیدار در تمجید از ستاره برزیلی تیمش گفت:

وینیسیوس به بهترین حالت خود بازگشته است. او گلی را به ثمر رساند که با سخت‌گیری زیاد رد شد و دو پاس گل برای رودریگو و بلینگام ساخت. وینیسیوس به فرم اصلی خود بازگشته است و در این بازی تفاوت را رقم زد.

وی افزود: ما سعی می‌کنیم با دفاع چهار نفره بازی کنیم و بلینگام در سمت چپ جابجا می‌شود تا وینیسیوس بتواند در انتقال‌ها و ضد حملات شاداب‌تر باشد. نمی‌دانم وینی جونیور در این بازی چه مسافتی را طی کرد (اشاره به فعال بودن او در زمین). براگا از زمین ما شروع به فشار آوردن کرد و از همانجا هم به گل رسیدند. آنها با توپ و بدون توپ واقعاً خوب کار می‌کنند. ما باید در این مورد پیشرفت کنیم.
 

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین درباره بازی با بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل که روز شنبه در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد، اظهار داشت:

پس از این بازی، ما دقیقاً می‌دانیم که باید چه کاری انجام دهیم. ما هر کاری که بتوانیم برای پیروزی در ال‌کلاسیکو انجام خواهیم داد. ما زمان داریم تا خودمان را برای آن بازی آماده کنیم. ما با هیجان زیادی به استقبال این بازی فوق‌العاده مهم می‌رویم.
 

وی همچنین درباره گلزنی مهاجم برزیلی‌اش و مشکلی که هافبک انگلیسی‌اش در پایان بازی داشت، خاطرنشان کرد:رودریگو گل بسیار مهمی به ثمر رساند چون گره بازی را باز کرد. او در بازی‌های اخیر خوب بازی کرده و این گل به او کمک می‌کند تا پیشرفت کند. در مورد بلینگام هم باید بگویم او در وضعیت خوبی است. او از ناحیه عضله نزدیک‌کننده (واقع در قست بالایی ران پا) کمی احساس درد می‌کرد چون زمین بازی نرم بود. جود کمی خسته است اما این قابل‌انتظار بود.

کارلتو در تمجید از عملکرد خط دفاعی تیمش هم اظهار داشت: چهار مدافع ما فوق‌العاده‌ بودند و کاماوینگا هم واقعاً به آنها کمک کرد. واقعا از عملکرد کاماوینگا در خط میانی لذت بردم، او فوق‌العاده بازی کرد.

آنچلوتی سرمربی کهکشانی‌ها در پایان درباره درگیری آنتونیو رودیگر با کمک مربی براگا که ظاهراً به او توهین کرده بود، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی در پایان بازی افتاد. این یک درگیری بین کمک مربی براگا با او یا با مودریچ بود و رودیگر عصبانی بود. ما تلاش کردیم تا او را آرام کنیم، اما وقتی او به رختکن رسید، حالش خوب بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vqzok6

آخرین اخبار