تاریخ انتشار: 1402/08/01 13:47
کد خبر: 714919

اولین واکنش سردار آزمون به خبر شوکه‌ کننده رسانه‌های ایتالیایی

سردار آزمون به شایعه مطرح شده در رابطه با او که توسط رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده، واکنش نشان داد.
اولین واکنش سردار آزمون به خبر شوکه‌ کننده رسانه‌های ایتالیایی

بعد از پشت سر گذاشتن یک فیفادی امیدوارکننده و قهرمانی با تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های چهار جانبه اردن، سردار آزمون با انگیزه‌های بسیار بالا به تمرینات رم بازگشت تا بتواند در ادامه فصل خود را به ترکیب تیم ژوزه مورینیو تحمیل کند.

روز گذشته رم در یک بازی مهم به مصاف مونزا رفت و با تک گل استفان الشعروای مقابل حریف خود به برتری رسید. سردار آزمون در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و اتفاقاً عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. او حتی اگر کمی خوش شانس بود می‌توانست به گل هم برسد، اما ضربه‌اش به تیر دروازه برخورد کرد. سردار همچنین در گلی که رم به ثمر رساند نقش مهمی ایفا کرد، چرا که استفان الشعراوی ریباند ضربه ستاره ایرانی را تبدیل به گل کرد.

اما بعد از این عملکرد امیدوارکننده سردار آزمون، یک خبر نگران‌کننده در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شد. جایی که چند رسانه ایتالیایی اعلام کردند سردار آزمون در مدت زمان حضور در زمین دچار مصدومیت شده که این موضوع می‌تواند دوباره او را تا مدتی دور از میادین نگه دارد.

کوریره دلو اسپرت درباره مصدومیت سردار آزمون نوشت: واقعاً الآن دیگر زمان رخ دادن این اتفاق نبود. سردار آزمون دوباره آسیب می‌بیند، درست زمانی که مهاجم ایرانی در حال بازگشت به فرم خوبی بود و نشان می‌داد که می‌تواند برای رم بسیار مفید باشد.

همه چیز در دقایق پایانی دیوانه‌وار بازی مقابل مونزا اتفاق می‌افتد: مهاجم مرکزی که توسط مورینیو نیم ساعت مانده به پایان بازی به جای بلوتی می‌آید، مصمم وارد زمین می‌شود تا به تیم کمک کند مقاومت تیم بریانزا را بشکند. او تقریباً موفق به گلزنی می‌شود، با استفاده از توپی که از لوکاکو در محوطه جریمه رسید، ایرانی به قصد گلزنی با پای راست ضربه می‌زند، ولی شوت او به بخش داخلی تیرک سمت چپ دی گرگوریو (گلر مونزا) برخورد می‌کند.

سپس گل الشعراوی المپیکو را منفجر کرد و بین شادی دیوانه کننده برای کسب سه امتیاز و جو متشنج شده در پایان مسابقه (اخراج مورینیو و اشک‌های فرعون) کمتر کسی متوجه می‌شود که آزمون دوباره از ناحیه ساق پا احساس درد کرده است. نه به اندازه مصدومیتی که ماه‌ها پیش، در دوران حضورش در بایرلورکوزن، او را متوقف کرده بود و باعث شده بود که با بدنی کبود و مصدوم به تریگوریا (زمین تمرین رم) برسد.

همین شایعات نگران‌کننده باعث شد که در رابطه با این موضوع از خود سردار آزمون سوال کنیم و مستقیماً وضعیت مصدومیتش را جویا شویم، اما این ستاره تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که هیچ مشکل خاصی ندارد و اخبار مطرح‌شده در رابطه با مصدومیتش کاملاً اشتباه است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vqzolj

آخرین اخبار