تاریخ انتشار: 1402/12/13 15:04
کد خبر: 1268419

بادامکی: برخی باشگاه‌ها مشکلاتی عمیق دارند ولی فقط به پرسپولیس می‌پردازند

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه مدام درگیر مباحثی هستند که پیش از این در باشگاه اتفاق افتاده است.
بادامکی: برخی باشگاه‌ها مشکلاتی عمیق دارند ولی فقط به پرسپولیس می‌پردازند

حسین بادامکی معاون امور ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت این باشگاه گفت: اعضای باشگاه، بیش از پیش با تلاش شبانه‌روزی سعی دارند تا بهترین امکانات را برای اعضای تیم و حمایت از آنها ایجاد کنند. بی‌شک اگر امور جاری باشگاه و تجهیز تیم به دور از بدهی‌های گذشته بود، قطعاً هیچ مشکلی از نظر مالی و پرداخت‌ها وجود نداشت، چرا که اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه مدام درگیر مباحثی هستند که پیش از این در باشگاه اتفاق افتاده است.

وی در ادامه افزود: به زودی قرار است مدارک زیادی به جهت صدور مجوز حرفه‌ای مورد بررسی قرار بگیرد. هواداران پرسپولیس در سراسر جهان توقع دارند این تیمِ بزرگ بدون هیچ مشکلی مجوز لازم را برای حضوری شایسته در رقابت‌های آسیایی مثل فصل گذشته کسب کند. از این رو، باید برای دور بودن از محرومیت‌ها و کسب مجوزهای لازم در ادامه مسیر حرفه‌ای‌سازی، درآمدها، برای این بدهی‌ها هزینه شود، اما به نظر می‌رسد گروهی از این موضوع نیز گلایه دارند!

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات رختکن پرسپولیس در اصفهان برای دیدار برابر ذوب‌آهن تصریح کرد: متأسفانه موارد و مسائلی خارج از ورزش، حاشیه‌هایی را برای باشگاه‌ها، تیم‌ها، اعضای کادر فنی و بازیکنان ایجاد می‌کند. ورزش یعنی صلح و لذت از فعالیت‌های جوانان کشورمان که با ریاضت و تلاش سعی می‌کنند دل هواداران خود را شاد کنند. وقتی چنین مواردی مشاهده و مطرح می‌شود، روح ورزش آزرده خواهد شد. قطعاً باشگاه‌های حرفه‌ای و ریشه‌داری مثل پرسپولیس و همین طور ذوب‌آهن برای ارائه بهترین و زیباترین بازی‌ها به میدان می‌روند و نباید اجازه داد چنین حاشیه‌هایی، این رشته زیبا را به چالش بکشد. همانطور که مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ و دیگر عوامل فوتبال پیگیر این موضوع هستند، باشگاه‌ پرسپولیس از همان ابتدا پیگیر این موضوع بود و اصرار به روشن شدن چنین موضوعاتی دارد.

بادامکی در مورد پخش و عنوان برخی برنامه‌های رسانه‌ای در مورد بدهی‌های گذشته باشگاه خاطر نشان کرد: متأسفانه به این حواشی که هر چند وقت یک بار از طریق برخی افراد و صدا‌و‌سیما ایجاد می‌شود، عادت کرده‌ایم. درحالی که توقع می‌رود به جای اتهام زدن و زیر سؤال بردن مدیران وقت و گمانه‌زنی‌های غیرحرفه‌ای، علت انعقاد چنین قراردادهایی را بررسی کرده و با مسببان این بدهی‌ها برخورد شود و البته از کسانی که این بدهی‌ها را متقبل شده و آن را پرداخت می‌کنند نیز، حمایت شود اما شاهدیم که به شکلی کاملاً غیرمنصفانه به دنبال مقصر جلوه دادن وارثان این بدهی‌ها هستند که این موضوع کاملاً بی‌انصافی است، چرا که اگر این بدهی‌ها نبود، باشگاه درآمدهای خود را صرف تیم و تجهیزات می‌کرد. البته برای ما و هواداران پرسپولیس این موضوع جالب است که بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری مشکلات زیاد و عمیق‌تری نسبت به پرسپولیس دارند، اما هیچ وقت به مشکلات آنها پرداخته نمی‌شود و در عوض کوچک‌ترین مسائل درون تیمی و درون باشگاهی پرسپولیس زیر ذره‌بین برخی رسانه‌ها و همین طور رسانه ملی است.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دلیل ایجاد چنین حواشی چیست، گفت: این موضوعی قدیمی است. از قبل و حتی همان زمانی که خودم پیراهن پرسپولیس را می‌پوشیدم تا به امروز هر وقت پرسپولیس در میدان، عملکرد خوبی داشته است و از نظر فنی کمتر می‌شد در زمین فوتبال جلوی تیم را گرفت، سعی می‌شد با ایجاد حواشی در داخل زمین و ایجاد اختلاف بین باشگاه و تیم، بین بازیکنان و حتی بین مربیان روند موفقیت‌آمیز تیم را متوقف کنند. به همین دلیل، باید با چنین مسائلی، هوشیارانه برخورد کرد و خوشبختانه هم بازیکنان ما آن قدر میدان دیده هستند و هم هواداران پرسپولیس آن قدر به پختگی رسیده‌اند که دیگر این جریان‌های حاشیه‌ای نمی‌تواند مشکلی را ایجاد کند.

وی درباره شرایط فعلی پرسپولیس و چهار بازی فشرده سرخپوشان تا پایان سال یادآور شد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و با اضافه شدن بازیکنان جدید و هماهنگی با بازیکنان باتجربه، بازی‌های جذاب و زیبایی را همراه با نتایج قابل قبول انتظار داریم و امیدواریم سال 1402 را بهترین نتایج به پایان برسانیم. باشگاه نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با تأمین منابع مالی، به تعهدات خود عمل کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzpyqp

آخرین اخبار