تاریخ انتشار: 1403/01/22 19:50
کد خبر: 1272519

شرایط برای استقلال سخت‌تر شد / اختلاف نکونام با مدیرعامل کم بود، منفی شدن تراز بازیکن هم اضافه شد!

با مصدومیت مهدی مهدی پور و خروج او از لیست استقلال تراز بازیکن در تیم صدرنشین نسبت به دور رفت منفی شد!
شرایط برای استقلال سخت‌تر شد / اختلاف نکونام با مدیرعامل کم بود، منفی شدن تراز بازیکن هم اضافه شد!

به گزارش فرتاک ورزشی

استقلال در تعطیلات زمستانی سه بازیکن از دست داد. سعید مهری با فسخ قرارداد یک طرفه خود با استقلال راهی تیم آپول شد. تیمی که آماده می شود با مربیگری ریکاردو ساپینتو قهرمانی اش را در این فصل از بازی های لیگ برتر قبرس جشن بگیرد.

یکی از اتفاقات تلخ در اردوی آبی ها مصدومیت کوین یامگا بود. مصدومیتی که منجر به آسیب دیدگی شدید کوین از ناحیه چشم شد و از شروع دور برگشت نتوانست استقلال را همراهی کند. این اتفاق تلخ در بازی مس رفسنجان تکرار شد و استقلال در ۸ هفته پایانی مهدی مهدی پور را نخواهد داشت. به جمع این سه بازیکن باید امیر ارسلان مطهری را هم اضافه کرد که راهی تراکتور شد.

استقلال ۴ بازیکن تاثیر گذار در دور رفت را در دور برگشت به همراه نداشت. از جمع این ۴ بازیکن تنها مهدی مهدی پور از ابتدای دور برگشت تا بازی با مس رفسنجان همراه آبی ها بود.

استقلال در تعطیلات زمستانی اما سه بازیکن جدید به خدمت گرفت. رافائل سیلوا، جلال الدین ماشاریپوف و میلاد فخر الدینی. از این جمع میلاد فخر الدینی و جلال الدین ماشاریپوف در آخرین بازی استقلال در برابر مس به میدان آمدند و جز خوب های استقلال بود اما رافا روی نیمکت نشست.

با خروج مهدی مهدی پور از لیست استقلال حالا تراز بازیکن در تیم مدعی قهرمانی منفی شد و باشگاه استقلال بنا بر قوانین نمی‌تواند بازیکن جدیدی را جایگزین کند و باید با یک بازیکن کمتر به کار ادامه دهد.

با توجه به این شرایط و از آن جایی که بین جواد نکونام و علی خطیر اختلافات روز بروز بیشتر می شود، باید روزهای سختی را در 8 بازی آخر استقلال شاهد بود که می تواند مسیر قهرمانی این تیم را سخت تر کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzr5d6

آخرین اخبار