تاریخ انتشار: 1402/11/15 17:21
بوشهر ستاره دارد، این‌ها نابغه هستند؛
کد خبر: 1266944

نوروزی: مثل طارمی، قایدی و محبی داریم

مدافع بوشهری فوتبال ایران معتقد است همشهریانش نابغه و ستاره‌های تیم ملی در جام ملت‌ها هستند.
نوروزی: مثل طارمی، قایدی و محبی داریم

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی توانسته تا مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا پیشروی کند و پنج پیروزی متوالی در این رقابت‌ها داشته باشد که 6 گل شاگردان امیر قلعه‌نویی را بازیکنان بوشهری به ثمر رساندند و سهم مهدی طارمی(3 گل)، مهدی قایدی(2 گل) و محمد محبی (یک گل) بوده است.

بهروز نوروزی‌فرد، مدافع بوشهری آلومینیوم اراک ضمن تبریک پیروزی تیم ملی ایران مقابل ژاپن عنوان کرد: به همه بازیکنان تیم ملی تبریک می‌گویم، اما باید خدا قوت ویژه به مهدی طارمی، محمد محبی و مهدی قایدی که همشهریان و دوستان عزیزم هستند، داشته باشم که واقعا شاهکار کردند و تاثیرگذار بودند.

این بازیکن یادآور شد: تیم ملی در جام ملت‌ها 10 گل زده که 6 گل را بازیکنان بوشهری به ثمر رساندند و این نشان می‌دهد چقدر ستاره‌های ملی پوش این شهر تاثیرگذار هستند که امیدوارم موفقیت‌شان ادامه‌دار باشد.

نوروزی‌فرد ادامه داد: فوتبال بوشهر ستاره‌های زیادی دارد که واقعا پشت خط ماندند و متاسفانه با این همه بازیکن مستعد هیچ تیم لیگ برتری هم نیست تا فرصت بازی پیدا کنند. ستاره‌های پرشماری در فوتبال بوشهر هستند، اما باید گفت که طارمی، محبی و قایدی نابغه‌های استان ما به حساب می‌آیند ولی مثل آنها در این شهر پیدا می‌شود.

wclmnd1j

این مدافع که جزو معدود بازیکنان لیگ برتری با حضور کامل در تمام 15 مسابقه لیگ برتر در دور رفت بود و نمایش خوبی داشت، در خصوص شرایط آلومینیوم می‌گوید: خدا را شکر تیم خوب و کاملا همدل داریم که مثل برادر پشت هم هستیم و اگر مباحث داوری نبود، جایگاه بالاتری در نیم‌فصل داشتیم. با این وجود به نظرم عملکرد شایسته‌ای زیر نظر آقای مجتبی حسینی داشتیم که می‌خواهیم همین روند را ادامه بدهیم.

نوروزی‌فرد درباره دیدار پیش روی این تیم مقابل نساجی در جام حذفی گفت: تمام تمرکز ما روی این مسابقه است و به هیچ چیز دیگری جز موفقیت در آن مسابقه فکر نمی‌کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkq7ax

آخرین اخبار