تاریخ انتشار: 1402/08/30 14:34
کد خبر: 1261620

شکست نوجوانان ایران برابر مراکش/ شوک بدموقع و اشتباهات در پنالتی

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی که با تساوی در ۹۰ دقیقه به ضربات پنالتی رفته بود، به سود تیم مراکش به پایان رسید.
شکست نوجوانان ایران برابر مراکش/ شوک بدموقع و اشتباهات در پنالتی

در چارچوب یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال تیم‌های نوجوانان مراکش و ایران از ساعت 15:30 امروز (سه‌شنبه) مقابل هم قرار گرفتند که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند.

 

اسماعیل قلی‌زاده در دقیقه 73 گل ایران را وارد دروازه حریف کرد و نسیم عزوضی در دقیقه 4+90 گل تساوی‌بخش مسابقه را به ثمر رساند.

این بازی که در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سوربایا اندونزی برگزار شد بعد از تساوی یک - یک در 90 دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد و مراکشی‌ها در ضیافت پنالتی‌ها 4 بر یک پیروز و در نهایت فاتح میدان شدند.

در ضیافت پنالتی‌ها زکریا اوازان، نسیم عزوضی، عمران نازی و فواد زهوانی پنالتی‌های مراکش را گل کردند. در تیم نوجوانان کشورمان نیز ابتدا ضربه عرفان درویش عالی به تور دروازه مراکش بوسه زد، اما پنالتی حسام نفری راهی به دروازه نیافت.

کسری طاهری برای زدن پنالتی سوم ایران پشت توپ ایستاد که ضربه او را سنگربان مراکش مهار کرد، اما با بررسی صحنه توسط کمک داور ویدیویی پنالتی تکرار شد. طاهری باز هم پشت توپ ایستاد و مجدداً ضربه‌اش را دروازه‌بان مراکش مهار کرد. 

قضاوت بازی ایران - مراکش برعهده خوائو پدرو سیلوا پینیرو از پرتغال بود که به محمدامین کتیبا از تیم مراکش و حسام نفری از تیم ایارن کارت زرد نشان داد.

تیم فوتبال نوجوانان ایران ,

تیم فوتبال نوجوانان ایران , تیم فوتبال نوجوانان ایران ,

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkq8j5

آخرین اخبار