تاریخ انتشار: 1402/08/25 16:52
کد خبر: 1261368

وضعیت نگران کننده جهانبخش و فریادهای قلعه‌نویی بر سر مدافع تیم ملی

لژیونر فوتبال کشورمان در جریان بازی با هنگ کنگ دچار مصدومیت و از زمین خارج شد.
وضعیت نگران کننده جهانبخش و فریادهای قلعه‌نویی بر سر مدافع تیم ملی

 در صحنه‌ای از نیمه دوم بازی ایران و هنگ کنگ روپایی زدن امیر قلعه‌نویی پس از بیرون رفتن توپ با تشویق تماشاگران همراه شد.

امید ابراهیمی که آخرین بازی ملی خود را روز ۱۹ آبان ۱۴۰۱ مقابل نیکاراگوئه انجام داده و یک دقیقه  پس از حضور در زمین به دلیل مصدومیت جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد، امروز با گذشت یک سال در دقیقه ۷۰ جای سامان قدوس وارد ترکیب ایران شد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه ۷۵ با مصدومیت از زمین بیرون آمد و سر تکان داد او در زمان تعویض با اسدی نشان از شرایط نامناسبش داشت.

گوینده وررزشگاه تعداد تماشاگران را ۶۱۹۳ نفر اعلام کرد. در شرایطی که به نظر می‌رسید بیش از ۱۰ هزار نفر در استادیوم حضور دارند.

در دقیقه ۷۸ سردار آزمون با پاس در عرض مهدی طارمی را در موقعیت گلزنی قرارداد که این بازیکن نیز موفق به گلزنی شد اما کمک داور مالزیایی این گل را به دلیل آفساید رد کرد. پس از این‌ صحنه قلعه‌نویی با اعتراض به آزمون بابت پاس دادن وی عصبانی شد.

در دقیقه ۸۰ طارمی درون محوطه جریمه هنگ کنگ روی زمین افتاد اما اعلام نشدن پنالتی اعتراض این بازیکن، قلعه‌نویی و هواداران را همراه داشت.

شجاع خلیل‌زاده پس از دریافت کارت زرد در دقیقه ۸۲ به تصمیم محمد نظمی مالزیایی اعتراض کرد.

محمد میر، مجری برنامه شب‌های فوتبالی در جایگاه خبرنگاران حضور یافت‌.

مهدی طارمی در دقیقه ۸۷ با به ثمر رساندن گل سوم ایران تعداد گل‌های ملی خود را به ۴۰ ۷۴ بازی رساند.

پس از این گل در شرایطی که الهویی و تیموریان در کنار زمین مشغول صحبت با خلیل زاده بودند، قلعه نویی سر این بازیکن فریاد کشید.

طارمی هم پس از روی زمین افتادن در دقیقه ۸۹ جای خود را به کریم انصاری فرد داد. همچنین محمد جواد حسین نژاد جای سردار آزمون در این دقیقه به بازی آمد. 

رامین رضاییان پس از به ثمر رساندن گل چهارم ایران روی ضربه ایستگاهی که پنجمین گلش در پنجاه و هفتمین بازی ملی بود به نشانه خوشحالی بر زمین کوبید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkqlg6

آخرین اخبار