تاریخ انتشار: 1402/10/03 11:18
کد خبر: 1264620

ترکیب دو تیم سپاهان و آلومینیوم اعلام شد

سپاهان با هدف گرفتن صدر جدول از استقلال، میزبان آلومینیوم خواهد بود.
ترکیب دو تیم سپاهان و آلومینیوم اعلام شد

سپاهان این روزها در اوج آمادگی قرار دارد و شاگردان ژوزه مورایس با اختلاف عنوان هجومی‌ترین تیم لیگ برتر را در اختیار دارند. طلایی‌پوشان که این روزها مطابق میل هواداران خود نتیجه می‌گیرند با یک امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به استقلال در رده دوم حضور دارند و برای صدرنشینی احتمالی در پایان این هفته محکوم به کسب پیروزی برابر آلومینیوم هستند.

 شرط صدرنشینی سپاهان در پایان این هفته، برد این تیم مقابل ایرالکو و عدم کسب پیروزی توسط استقلال است.

در طرف مقابل آلومینیوم نسبت به بضاعت خود بد نتیجه نگرفته و سبزپوشان جزو تیم‌های میانه جدولی هستند. تیم اراکی که در آخرین دیدار خارج از خانه خود مقابل صنعت نفت آبادان پیروز بوده، به خوبی می‌داند شرایط این رقیب طلایی‌پوش متفاوت‌تر است و باید دید شاگردان مجتبی حسینی در این بازی سخت چه عملکردی از خود بر جای خواهند گذاشت.

نتیجه هفته گذشته: سپاهان با نتیجه ۵ بر صفر از سد میزبان خود هوادار گذشت و آلومینیوم در اراک به نتیجه‌ تساوی بدون گل مقابل گل‌گهر دست یافت.

وضعیت در جدول: سپاهان با ۲۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد و آلومینیوم با ۱۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر، تیم هشتم است.

هفته چهاردهم لیگ برتر

سپاهان - آلومینیوم اراک

یکشنبه ۳ دی ساعت ۱۵:۳۰

ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، فرشاد احمدزاده، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، رضا اسدی، کاوه رضایی و شهریار مغانلو

ترکیب آلومینیوم

احمد گوهری، امیر نوری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زاده، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، میلاد فخرالدینی، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkqn55

آخرین اخبار