تاریخ انتشار: 1402/12/22 14:15
اوسمار و نگرانی بابت خط دفاعی
کد خبر: 1268992

چهار ستاره پرسپولیس که دربی را جذاب می‌کردند

چهار بازیکن پرسپولیس شرایط حضور در دربی پیش رو را از دست داده‌اند.
چهار ستاره پرسپولیس که دربی را جذاب می‌کردند

به گزارش فرتاک ورزشی

پرسپولیس در شرایطی برابر استقلال قرار خواهد گرفت که مهمترین چالش این تیم خط دفاعی‌اش خواهد بود که باید با غیبت سه مهره ملی‌پوش و تاثیرگذارش آنها را پوشش دهد.

پرسپولیس اما مدت زیادی است که به غیبت مرتضی پورعلی گنجی عادت کرده است. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که در جریان دیدار تیم ملی دچار آسیب دیدگی رباط شد و تحت عمل جراحی قرار گرفته است. با این حال بعد از غیبت مرتضی خط دفاعی پرسپولیس بیشتر با زوج کنعانی زادگان و گئورگی گولسیانی کار را دنبال می‌کرد. دو مدافع ملی‌پوش گرجستانی و ایرانی که رفته رفته به هماهنگی خوبی نیز دست یافته بودند. با مصدومیت گئورگی اما طی دو بازی اخیر این فرشاد فرجی بود که شانس حضور در ترکیب را به دست آورد.

اما اکنون با محرومیت محمدحسین کنعانی زادگان این خط از پرسپولیس بار دیگر دچار تغییر خواهد شد و قابل پیش بینی است که فرشاد فرجی و علی نعمتی کار را در دربی در دست بگیرند.

در کنار غیبت مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی زادگان، سرخ‌ها با بدشانسی دیگری هم مواجه هستند و همانند بازی رفت یاسین سلمانی را هم در اختیار ندارند.

هافبک تکنیکی سرخ‌ها که خیلی زود در مسیر پیشرفت در این تیم گام برداشته بود اما با بدشانسی بزرگی مواجه شد و مصدومیت رباط صلیبی هم بازی رفت و هم بازی برگشت دربی را از او گرفت.

غیبت این چهار بازیکن در لیست پرسپولیس برای بازی قطعا چالش اوسمار ویرا نیز خواهد بود و از جذابیت سرخ‌ها نیز خواهد کاست اما آنها امیدوارند با حضور نفرات جایگزین از این جدال سخت و حساس نیز با دست پر خارج شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkqqzr

آخرین اخبار