تاریخ انتشار: 1403/01/15 10:58
کد خبر: 1272120

عدم حضور VAR در بازی تراکتور و سپاهان؛ احتمال تغییر مکان دیدار فینال جام حذفی

مهدی با بیان اینکه امکان دارد میزبانی دیدار فینال جام حذفی از استان کرمان گرفته شود، گفت: اگر تا زمان برگزاری دیدار فینال،ورزشگاه استان کرمان آماده نشد مجبور به تغییر مکان دیدار فینال هستیم.
عدم حضور VAR در بازی تراکتور و سپاهان؛ احتمال تغییر مکان دیدار فینال جام حذفی

سهیل مهدی در خصوص زمان اتمام رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: به جز تیم سپاهان که دو بازی معوقه داشت و یکی از آنها امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین برگزار می‌شود سعی خواهیم کرد سایر دیدارها را به موقع برگزار کنیم تا شاهد حضور فشردگی در رقابت‌های لیگ برتر نباشیم. ما پیش از این پایان زمان مسابقات فصل بیست و سوم را به فیفا پایان خردادماه اعلام کرده بودیم و موظف هستیم تا آن زمان دیدارهای لیگ برتر را به اتمام برسانیم.

او ادامه داد: با احترام به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی تصمیم گرفتیم تا دیدار پایانی جام حذفی در استان زادگاه شهید سلیمانی یعنی کرمان باشد و امیدواریم ورزشگاه استان کرمان هرچه سریع‌تر آماده شود و اگر تا زمان برگزاری دیدار فینال جام حذفی ورزشگاه کرمان آماده نشد بنا بر تیم‌هایی که به دیدار پایانی راه یافته‌اند ورزشگاه جدید میزبان دیدار پایانی را اعلام خواهیم کرد.

مهدی در خصوص عدم حضور سیستم کمک داور ویدئویی VAR در دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان گفت: تلاش کردیم تا بتوانیم از VAR در بازی امروز استفاده کنیم اما شرایط آن مهیا نشد. ما هر بازی که بخواهیم با VAR برگزار کنیم باید پیش از آن به تأیید فیفا برسد و فرصت مهیا نشد تا مجوزهای لازم برای استفاده از این سیستم را برای دیدار تراکتور - سپاهان بگیریم و انشاالله شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که از فصل آینده VAR داشته باشیم.

او تصریح کرد: در تغییر زمان بازی‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که دست سازمان لیگ نیست به عنوان مثال بلیت پرواز تیم‌ها و داوران تغییر می‌کند و یکسری اتفاقات دیگر رخ می‌دهد که نمی‌توان جلوی آن را گرفت و همین موضوع باعث می‌شود تا زمان بازی‌ها را تغییر دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkv6a6

آخرین اخبار