تاریخ انتشار: 1403/01/11 11:18
کد خبر: 1271992

باانگیزه‌ترین بازیکن پرسپولیس را بشناسید

گئورگی گولسیانی مهمترین سه ماه دوران فوتبالی خود را پیش رو خواهد داشت.
باانگیزه‌ترین بازیکن پرسپولیس را بشناسید

مدافع گرجستانی پرسپولیس که در دومین فصل بازی برای پرسپولیس به یک قدمی رکورد آلن ویتل به عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس رسیده، در 9 بازی لیگ برتر و همچنین دیدارهای جام حذفی تلاش خواهد کرد تا ثبت دو گل دیگر این رکورد 47 ساله را از مهاجم انگلیسی بگیرد و به نام خود بزند.

اما انگیزه اصلی او در بازیهای باقیمانده، مربوط به وضعیت ملی اوست. گولسیانی که در فیفادی ماه مارس از سوی سانیول به اردوی گرجستان فراخوانده شد، باتوجه به صعود این تیم به یورو 2024 حالا انگیزه بسیار زیادی دارد تا با نمایش آمادگی در پرسپولیس، شانس خود را برای حضور در جام ملتهای اروپا امتحان کند.

البته کاهش لیست تیم ملی به 23 نفر باعث شده تا او کار سختی در رقابت با مدافعان گرجستانی داشته باشد اما بازی در پرسپولیس و احتمال قهرمانی در لیگ برتر خلیج فارس، امیدهای این بازیکن را زنده کرده است.

گولسیانی که با پرسپولیس به تیم ملی کشورش دعوت شد، در صورت حضور در لیست نهایی گرجستان برای یورو 2024 به مهمترین دستاورد فوتبالی خود نیز خواهد رسید و این موضوع برای پرسپولیس هم نکته جالب و مثبتی خواهد بود.

البته گولسیانی تنها تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و سرخپوشان برای حفظ او در صورت دعوت به تیم ملی کار دشوارتری برعهده خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkv6jr

آخرین اخبار