تاریخ انتشار: 1403/03/07 11:36
کد خبر: 1276120

تأخیر در ورود فلیک به بارسلونا / روش متفاوت هانسی نسبت به ژاوی

معرفی سرمربی جدید آبی‌و‌اناری‌های با تأخیرصورت خواهد گرفت.
تأخیر در ورود فلیک به بارسلونا / روش متفاوت هانسی نسبت به ژاوی

به گزارش فرتاک ورزشی

انتصاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا که قرار بود امروز (دوشنبه)، اعلام رسمی شود، به تعویق افتاده است.

طبق اعلام موندو دپورتیوو باشگاه بارسلونا برنامه‌ریزی کرده بود که درست یک روز پس از خداحافظی با ژاوی هرناندس، از فلیک رونمایی کند اما اکنون برنامه به دلایلی تغییر کرده است. دلیل اول این است که باشگاه بارسلونا می‌خواهد تکلیف فسخ قرارداد ژاوی و دستیارانش که هنوز یک سال دیگر به پایان آن مونده بود را مشخص کند. رقمی که بارسلونا باید به عنوان غرامت فسخ قرارداد به ژاوی و دستیارانش بپردازد، بین 15 تا 20 میلیون یورو است. گفته می‌شود کاپیتان پیشین کاتالان‌ها آماده است از حق خودش بگذرد اما بارسلونا نمی‌خواهد قبل از توافق قطعی و نهایی با فلیک قرارداد ببندد و به همین دلیل زمان ورود مربی آلمان به بارسلونا به تعویق افتاده است؛ البته این تأخیر زیاد نخواهد بود و ظاهراً برنامه عقد قرارداد با فلیک برای فردا تنظیم شده است.

در همین حال موندو دپورتیوو نوشته است که عقد قرارداد با فلیک با مراسم معارفه یا نشست خبری همراه نخواهد بود؛ چرا که سرمربی پیشین بایرن مونیخ می‌خواهد قبل از صحبت با رسانه‌ها از تمام جوانب کاری و شرایط اقتصادی باشگاه آگاهی پیدا کند. این تصمیم مرد آلمانی شروعی متفاوت را برای او به همراه خواهد داشت؛ اگرچه ممکن است به او برخلاف ژاوی اجازه دهد که از کار در محیط آرام و بدون تنش بهره ببرد. یکی از نقاط ضعف دوران کاری ژاوی در بارسلونا نحوه تعامل او با رسانه بود که ظاهراً فلیک می‌خواهد رویکردی متفاوت را در پیش بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkvjnr

آخرین اخبار