تاریخ انتشار: 1403/01/20 18:10
کد خبر: 1272421

فرصت سوزی تراکتور در روز شکست سپاهان/ توقف تی تی ها در بدترین موقعیت

شاگردان خمس در حالی که تا دقیقه ۸۳ برنده دیدار مقابل آلومینیوم اراک بودند در نهایت به تساوی رضایت دادند.
فرصت سوزی تراکتور در روز شکست سپاهان/ توقف تی تی ها در بدترین موقعیت

به گزارش فرتاک ورزشی

 تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌ودوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند.

اگر چه شاگردان خمس پیروزی را در دقایق پایانی از دست دادند، اما به این ترتیب ششمین دیدار متوالی بود که تیم تبریزی بدون شکست از زمین مسابقه خارج شد.

مهدی هاشم‌نژاد در دقیقه 36 تک گل نیمه نخست مسابقه را روی پاس گل ریکاردو آلوز به ثمر رساند تا اولین گل پرشورها در ورزشگاه خانگی مقابل آلومینیوم رقم بخورد. آنها در دیدارهای خانگی قبلی خود مقابل تیم اراکی موفق به گلزنی نشده بودند.

در نیمه دوم هر دو تیم برای گلزنی تلاش کردند، اما میهمان به هدفش رسید و سیدمهران موسوی در دقیقه 83 با ضربه سر توپ را وارد دروازه حسین پورحمیدی کرد.

تیم تراکتور تبریز در دیدارهای اخیر خانگی خود مقابل آلومینیوم اراک هیچ وقت پیروز نشده بود که بدین ترتیب طلسم تیم اراکی برای سرخپوشان تبریزی باقی ماند.

قضاوت این مسابقه برعهده سیدرضا مهدوی بود که به ارسلان مطهری و صفا هادی از تراکتور و امیر نوری از آلومینیوم کارت زرد نشان داد.

تراکتور که می‌توانست از شکست سپاهان مقابل صنعت نفت نهایت بهره را برده و جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کند، با تک امتیاز بازی امشب 40 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. آلومینیوم اراک نیز 30 امتیازی شد، اما از رده هفتم جدول تکان نخورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xe5qqb

آخرین اخبار