تاریخ انتشار: 1402/10/09 11:29
کد خبر: 1265121

مذاکرات آغاز شد: ستاره سیتی در راه یوونتوس

باشگاه یوونتوس مذاکرات برای به خدمت گرفتن کالوین فیلیپس، ستاره ناکام منچسترسیتی، را آغاز کرده است.
مذاکرات آغاز شد: ستاره سیتی در راه یوونتوس

پپ گواردیولا دیگر تمایل چندانی برای استفاده از فیلیپس در ترکیب تیمش ندارد و این موضوع را به صورت علنی هم اعلام کرد تا او به فکر جدایی باشد. 

این بازیکن امیدوار است که بتواند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده سیتی را ترک کند و راهی تیمی شود که فرصت بیشتری برای بازی به او برسد و حالا یک مشتری جدی به دنبال جذب او است. 

روزنامه تایمز خبر داده که مدیران یوونتوس مذاکرات‌شان با سیتی برای به خدمت گرفتن او را آغاز کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند خیلی زود برای امضای قرارداد قرضی تا پایان فصل با این باشگاه به توافق برسند. 

مکس آلگری از مدیران یووه خواسته است تا برای تقویت تیمش در پنجره زمستانی اقدام کنند. آنها با مشکلات جدی در خط میانی مواجه هستند چون پل پوگبا به دلیل محرومیت ناشی از دوپینگ و نیکولو فاجولی به دلیل محرومیت به خاطر شرط‌بندی قادر به همراهی این تیم نیستند. 

فیلیپس هم که تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو راهی سیتی شده بود علاقه زیادی به حضور در تورین و پوشیدن پیراهن یوونتوس و تجربه بازی در سری آ ایتالیا دارد و مشتاق است تا این انتقال هرچه زودتر نهایی شود. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xer6pp

آخرین اخبار