تاریخ انتشار: 1402/10/08 16:03
کد خبر: 1265069

شرایط کاملا متفاوت شهاب در پرسپولیس/ زاهدی گل بزند، پرسپولیس برنده می‌شود

شهاب زاهدی در این فصل پنج گل برای پرسپولیس در لیگ به ثمر رسانده که همه آنها منجر به امتیاز شده است.
شرایط کاملا متفاوت شهاب در پرسپولیس/ زاهدی گل بزند، پرسپولیس برنده می‌شود

به گزارش فرتاک ورزشی

شهاب زاهدی در این فصل تحت فشار زیادی برای درخشش و گلزنی قرار داشت. او که پس از چند سال لژیونر بودن به ایران بازگشته بود، تا هفته‌های زیادی تقریباً تک و تنها و بدون رقیب در خط حمله پرسپولیس بازی می‌کرد تا اینکه نبیل با هویی سوئدی به تیم اضافه شد که البته او هم تا چندین هفته شرایط بازی نداشت.

شهاب زاهدی که گلزنی خود برای پرسپولیس را از دیدار برابر گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی آغاز کرد تاکنون در لیگ برتر پنج گل به ثمر رسانده که همه آنها برای پرسپولیس همراه با پیروزی بوده است.

    او علاوه بر زدن گل سه امتیازی در بازی با گل گهر، مقابل پیکان هت‌تریک کرد و بازی برابر نساجی نیز پنجمین گل لیگ برتری خود را به ثمر رساند که آن هم سه امتیازی بود. او در تمام بازی‌هایی که برای پرسپولیس گل زده سبب کسب سه امتیاز برای سرخ‌پوشان شده است.

البته شهاب زاهدی یک گل برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل نیز به ثمر رساند؛ گلی که می‌توانست حکم صعود پرسپولیس را به همراه داشته باشد اما در ادامه با بدشانسی و دو گلی که این تیم دریافت قرمزها در ورزشگاه آزادی بازنده شدند تا آن اولین و آخرین گل فصل زاهدی در آسیا باشد.

با این حال در لیگ برتر ایران زاهدی شرایط کاملا متفاوتی را دنبال کرد و با گل‌هایش ۹ امتیاز برای پرسپولیس به دست آورده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xer6xl

آخرین اخبار