تاریخ انتشار: 1402/08/15 09:01
کد خبر: 1260593

نیما درودی:ماهشهر ۲۴ پالایشگاه دارد اما دریغ از حمایت/بچه ها غیرت و مردانگی دارند

مهاجم خلیج فارس ماهشهر:متاسفانه مسئولین ماهشهر هیچ حمایتی از تیم نمی کنند.
نیما درودی:ماهشهر ۲۴ پالایشگاه دارد اما دریغ از حمایت/بچه ها غیرت و مردانگی دارند

نیما درودی مهاجم خلیج فارس ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی پیرامون شرایط تیم اظهار داشت:بازی برابر دریا در نیمه نخست کاملا یک طرفه بود و باید حداقل ۲ گل به ثمر می رساندیم اما توپ های ما گل نشد تا با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن برویم.


وی افزود:در نیمه دوم خوشبختانه موفق شدیم گل به ثمر برسانیم اما در لحظات پایانی گل تساوی را برخلاف جریان بازی دریافت کردیم.

مهاجم خلیج فارس گفت:با اینکه هفته دهم هم به پایان رسید اما همچنان پولی دریافت نکردیم و در دو هفته اخیر هم اعتصاب کردیم و تمرینات تیم تعطیل شد اما به خاطر مردم شریف ماهشهر در بازی ها شرکت کردیم.

درودی ادامه داد:تیم ما از نظر امکانات معمولی همچون سفر و خوابگاه سایر موضوعات دچار مشکل است آن وقت شهر ماهشهر دارای ۲۴ پالایشگاه است و دریغ از کوچک ترین حمایت از این تیم که باعث خجالت است.


وی خاطر نشان کرد:خلیج فارس ماهشهر تنها ترین تیم لیگ یک است چون حتی مالکین اصلی هم تیم را رها کردند و مشکلات ما کارد را به استخوان رسانده است وقتی بعد از ده هفته حتی یک میزبانی در ماهشهر نداشتیم و امیدوارم خیلی زود قول های مدیران عملی شود چون آبرو و اعتبار یک شهر در خطر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xerk6w

آخرین اخبار