تاریخ انتشار: 1402/09/18 16:02
کد خبر: 1263269

بیرانوند: پرسپولیس همیشه مدعی است/ در گذشته با دست خالی به فینال آسیا رسیدیم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که آنها در فصل جدید هم تا دقیقه آخر برای قهرمانی خواهند جنگید.
بیرانوند: پرسپولیس همیشه مدعی است/ در گذشته با دست خالی به فینال آسیا رسیدیم

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی این تیم برابر هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: وقتی در یک بازی حساس که نتیجه آن برای هواداران مهم است، نتیجه نمی‌گیرید برگشتن به وضعیت روحی و روانی مناسب برای مسابقه بعدی خیلی سخت می‌شود. در بازی امروز در برخی دقایق مسابقه تمرکزمان را از دست دادیم و آنطور که انتظار می‌رفت بازی نکردیم. این عدم تمرکز با توجه به فشاری که بچه‌ها تحمل می‌کردند، طبیعی بود. با این حال برنده شدیم و این برد به هواداران تبریک‌ می‌گویم و دست هوادارانی که به ورزشگاه آمدند را می‌بوسم. اگر بازی در یک روز تعطیل بود، نه به اندازه بازی با الدحیل اما شاهد حضور تماشاگران بیشتری بودیم. هواداران نشان دادند که هوادار است که بازیکنان را بلند می‌کند و اسم پرسپولیس را زنده نگه می‌دارد.

وی درباره شعار هواداران علیه کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با الدحیل، اظهار داشت: هواداران تیم‌های دیگر هم این کار را کرده‌اند و اعتراض هوادارانمان یک مسئله طبیعی بود و همیشه باید به هوادار حق داد. وقتی نتایج طوری رقم خورد که تنها با برد می‌توانستیم صعود کنیم، طبیعی بود که هوادار انتظار داشته باشد که بازی را ببریم. دیگر این رفتار را از هواداران پرسپولیس نخواهید دید و امیدوارم آنها با تشویق‌هایشان به ما انرژی بدهند. هواداران می‌دانند در این ۷ سال، ۶ قهرمانی کسب کرده‌ایم.

بیرانوند درباره اینکه به نظر می‌رسد داور در دادن کارت زرد به او در بازی با هوادار سخت‌گیری کرد، اذعان داشت: با توجه به اینکه به برد احتیاج داشتیم، در برخی مواقع باید بازی را متوقف می‌کردم و از جریان می‌انداختم و طبیعی بود که داور به من کارت بدهد.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با توجه به جلسه کادر فنی و بازیکنان با مدیریت باشگاه، اتحاد در این تیم به وجود آمده است، یادآور شد: اتحاد و همدلی بعد از بازی الدحیل رخ داد و جلسه خوبی با مدیرعامل داشتیم. به بچه‌ها گفتم که اتحاد باید ادامه‌دار باشد و اگر پرسپولیس در ۷ سال نتیجه گرفته است به خاطر همین اتحاد بوده است. هر وقت پرسپولیس متحد بوده است، حریفان از ما ترسیده‌اند. ما تیمی هستیم که هواداران از ما انتظار دارند. امسال جزو مدعیان هستیم و تا دقیقه آخر برای قهرمانی می‌جنگیم.

وی درباره اینکه آیا با توجه به نیمکت خالی این تیم و همچنین عملکرد ضعیف در نیمه دوم برابر هوادار، نگران بازی دربی نیستید، گفت: در گذشته با دست خالی به فینال آسیا رسیدیم و باز هم می‌توانیم کارهای بزرگ را انجام بدهیم. در حالی در فینال آسیا در ورزشگاه آزادی شکست خوردیم که بعد از آن سه دوره قهرمان لیگ شدیم، در حالی در فینال آسیا با گل‌محمدی نتیجه نگرفتیم که همان سال قهرمان لیگ شدیم.شکست الدحیل را نباید بزرگ کرد.

بیرانوند درباره دربی هم تصریح کرد: می‌گویند شاید دربی را ببرید اما قهرمان نشوید اما من این را قبول ندارم. دربی را ببرید و قهرمان شوید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xerpkl

آخرین اخبار