تاریخ انتشار: 1402/09/19 17:42
یحیی فرشاد را به این دلیل به زمین فرستاد
کد خبر: 1263421

فرجی با هوادار ؛ حساب، بی حساب!

در بازی فصل گذشته پرسپولیس مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی فرشاد فرجی در شروع نیمه دوم به میدان رفت و در پایان مسابقه اشتباه عجیبی مرتکب شد.
فرجی با هوادار ؛ حساب، بی حساب!

 به گزارش فرتاک ورزشی؛ پرسپولیس در حالی یک نیمه نمایشی برتر مقابل هوادار ارائه داد که در نیمه دوم به‌خاطر استرس ناشی از شرایط بحرانی هفته‌های اخیر بیشتر در حال مدارا و کنترل بازی بود تا فقط سه امتیاز را بگیرد و با خیال راحت به دربی برود.

در این میان یحیی گل‌محمدی در دقیقه 89 مسابقه با به بازی فرستادن فرشاد فرجی و میلاد سورگی، مهدی ترابی و نبیل باهویی را از زمین بیرون کشید و شکل تدافعی‌تری به خود گرفت.

حضور فرشاد فرجی در میدان آن هم در دقیقه 89 مقابل هوادار برای هواداران حرفه‌ای‌تر پرسپولیس یادآور اتفاق تلخی بود که فصل گذشته در بازی دو تیم رخ داد.

در آن مسابقه فرشاد فرجی از شروع نیمه دوم به بازی رفت و در دقیقه 89 با اشتباه مهلک خود در میانه‌های زمین باعث شد تا محمد جواد محمدی با بیرانوند تک به تک شده و دروازه پرسپولیس را باز کند. اشتباه و گلی که باعث شکست تلخ پرسپولیس شد و در ادامه نتایج ضعیف شروع نیم فصل دوم این تیم، سرخ‌ها را وارد بحران کرد.

 فرشاد فرجی

فرشاد فرجی در دقیقه 89 بازی عصر شنبه پرسپولیس مقابل هوادار به میدان رفت اما در شش دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت پرسپولیس توانست بازی را کنترل و مدیریت کند و توپی به سمت دروازه این تیم نیامد تا فرجی تحت آزمایش قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xerpmb

آخرین اخبار