تاریخ انتشار: 1402/09/19 10:31
کد خبر: 1263393

دست رد بازیکن جوان برزیلی به ۲ غول اروپایی

بازیکن جوان برزیلی پیشنهاد انتقال به ۲ تیم اروپایی در ژانویه را رد کرد.
دست رد بازیکن جوان برزیلی به ۲ غول اروپایی

گابریل موسکاردو بازیکن شگفت‌انگیز کورینتیانس، با توجه به علاقه چلسی و پاری‌سن‌ژرمن احتمال انتقال در ژانویه را رد کرد. هر دو غول اروپایی مشتاق جذب هافبک برزیلی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه هستند. 

طبق گزارشات منتشرشده، اولین پیشنهاد 22 میلیون یورویی پاری سن‌ژرمن توسط کورینتیانس رد شد چرا که طبق گفته Foot Mercato، ارزش این بازیکن 40 میلیون یورو است. چلسی نیز شاهد رد پیشنهاد اولیه 20 میلیون یورویی خود توسط باشگاه برزیلی بود. حالا این بازیکن 18 ساله خودش به تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد انتقالش پرداخته و گفته است که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ترک تیم ندارد.

این بازیکن جوان در گفت‌وگو با La Gazeta Esportiva گفت: گفت و گوهای زیادی در مورد آینده من وجود دارد اما من بسیار خوشحالم که پیراهن کورینتیانس را می پوشم. این باشگاه بزرگ است و از زمانی که بچه بودم اینجا هستم. این شایعات را به نماینده‌ام می‌سپارم چون من خودم را زندگی می‌کنم. 

وی افزود: واقعیت این است که در ژانویه به کورینتیانس بازخواهم گشت و از این اتفاق خیلی هیجان زده هستم. من جوان هستم و دوست دارم چیزهای جدیدی را تجربه کنم.

برخی گزارشات نیز حاکی از این است پاری‌سن‌ژرمن با این بازیکن جوان برزیلی بر سر مبلغ قرارداد به توافق رسیده و او ژانویه به پاریس می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xerppp

آخرین اخبار