تاریخ انتشار: 1402/12/12 05:55
کد خبر: 1268345

بازگشت طارمی به تمرینات

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به تمرینات این تیم بازگشته است و می تواند تیم خود را در دیدار برابر بنفیکا همراهی کند.
بازگشت طارمی به تمرینات

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که به دلیل مصدومیت در دیدارهای اخیر تیم خود غایب بود؛ اکنون به تمرینات این تیم بازگشته است و می‌تواند پورتو را در دیدار برابر بنفیکا که بامداد دوشنبه ۱۴ اسفند برگزار می‌شود، این تیم را همراهی کند.

در همین حال رسانه اوجوگو پرتغال نوشته است: همه چیز به «کونسیسائو» سرمربی پورتو بستگی دارد اما آن چه که مشخص است، طارمی مشکلی برای حضور در ترکیب پورتو برای بازی با بنفیکا ندارد. این بازیکن توانسته خیلی خوب ریکاوری کند و مصدومیت خود را پشت سر بگذارد. اگر طارمی برای دیدار با بنفیکا به لیست تیم پورتو اضافه شود، یازدهمین رویارویی خود با تیم بنفیکا را تجربه خواهد کرد.

طارمی در دیدار برابر بنفیکا، آمار پنج برد، سه شکست، دو تساوی و دو گل زده را از خود به ثبت رسانده است. تیم‌های بنفیکا و اسپورتینگ به ترتیب با ۵۸ و ۵۶ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار گرفته اند و پورتو با ۴۹ امتیاز در جایگاه سوم است که کار این تیم برای کسب عنوان قهرمانی دشوار به نظر می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xerwjw

آخرین اخبار