تاریخ انتشار: 1402/07/23 13:10
کد خبر: 714469

لیگ برتر در برنامه جدید هم تعطیل می‌شود!

اگرچه سازمان لیگ برنامه فشرده ای را تا جام ملت‌های آسیا برای لیگ برتر تعیین کرده اما در اواخر آبان یک تعطیلی دیگر گنجانده شده است.
لیگ برتر در برنامه جدید هم تعطیل می‌شود!

برنامه مسابقات لیگ برتر بعد از کشمکش های فراوان امروز اعلام شد و تیم ها برنامه خود را تا پایان نیم فصل اول متوجه شدند. در برنامه جدید سازمان لیگ بازی‌ها با نظم خاصی جلو می‌رود و تا قبل از جام ملت های آسیا نیز هر تیم 15 بازی اول خود را انجام داده است.

نکته قابل توجه این است که در خلال اجرای برنامه مسابقات لیگ برتر تا پایان نیم فصل اول، یک فیفادی هم وجود دارد و به اجبار بازی ها چند روز تعطیل خواهد شد. فیفادی آبانماه از 22 تا 30 آبان ماه است و در برنامه هم لحاظ شده است.

بر این اساس هفته دهم لیگ برتر روز 21 آبان تمام می شود و هفته یازدهم از 2 آذر شروع خواهد شد تا مسابقات در همین برنامه هم 11 روز تعطیل باشد.

این مساله نشان می‌دهد که سازمان لیگ از ابتدا می توانست برنامه ریزی بهتری برای لیگ برتر داشته باشد تا هم تیم های ملی و تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا آسیب نبینند و هم مسابقات از روال طبیعی خود خارج نشود. با این حال برنامه جدید می‌تواند لیگ برترو فعالان در آن را به یک آرامش نسبی برساند و باعث شود بازی های باشگاهی با پویایی بیشتری ادامه پیدا کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xoevpb

آخرین اخبار