تاریخ انتشار: 1402/08/03 09:59
کد خبر: 715122

سفیدجامگان از مشهد، مدعی جدید برای صعود

سفید جامگان مشهد در لیگ دسته سوم کشور با برنامه ورود کرده است.
سفیدجامگان از مشهد، مدعی جدید برای صعود

به گزارش فرتاک ورزشی، حامد بهروزی راد؛ تیم تازه وارد سفید جامگان مشهد در لیگ سه جذب بازیکن و تمرینات خود را به صورت جدی دنبال میکند.

 سفید جامگان مشهد، تیمی که سال گذشته توانسته بود با قهرمانی در سوپرلیگ استان خراسان رضوی جواز حضور در مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران را کسب این‌روزها مشغول آماده سازی است

اين تيم که همانند سال گذشته مرتضی برگی‌زر را به عنوان سرمربی در کنار خود دارد و آقایان محمد سهیمی، مصطفی زارع و کریم کاظمی را به عنوان مربی، حسین علی میرزایی به عنوان مربی گلر و جعفر رمضانی به عنوان مربی بدنساز کادرفنی این تیم را تشکیل می‌دهند. وحید رحمتی نیز به عنوان پزشکیار سلامت بازیکنان را بهبود می‌بخشد.

 صادق جعفری به عنوان مالک تیم سفیدجامگان معرفی شده است و امیر ثابتی نیز اسپانسر مشهدی‌ها در اداره راه خواهد بود. داوود حسن‌زاده سرپرستی و امیرحسین پورمحمد مسئولیت رسانه این تیم را به عهده خواهند داشت.

  رضا حقیقی، آرش همایونی، علی شریعتی و یونس محمدزاده تعدادی از بازیکن‌هایی هستند که به تیم سفید جامگان پیوستند و آقایان علی زال و احمدرضا صدیقی از فصل گذشته همراه تیم هستند.

 تازه‌وارد‌های مشهدی به صورت جدی مشغول پیگیری تمرینات خود هستند و اکنون با قرارگیری در گروه دوم رقبای خود را شناخته‌اند و در هفته اول باید در شهر قم به مصاف تیم نوین‌نو بروند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yjow7y

آخرین اخبار