تاریخ انتشار: 1402/10/26 06:42
کد خبر: 1266022

دور جدید مذاکرات اینتر با مدیر برنامه‌های طارمی/ مهاجم پورتو سهمیه اروپایی نراتزوری می‌شود؟

باشگاه اینتر در ادامه تلاش خود برای جذب مهاجم ایرانی پورتو، دور جدیدی از مذاکرات را با مدیر برنامه‌های این بازیکن آغاز کرده است.
دور جدید مذاکرات اینتر با مدیر برنامه‌های طارمی/ مهاجم پورتو سهمیه اروپایی نراتزوری می‌شود؟

به گزارش فرتاک ورزشی

مهدی طارمی که گفته می‌شود یکی از اصلی‌ترین اهداف نقل‌وانتقالاتی باشگاه اینتر به شمار می‌رود، به صدرنشین فعلی سری A نزدیکتر شده است و این باشگاه ایتالیایی پیشنهاد قراردادی سه ساله را به این بازیکن قرار است پیشنهاد دهد. روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» در این خصوص گزارش داد؛ «باشگاه اینتر تابستان آینده می‌تواند نظر خود را معطوف به جذب مهدی طارمی کند و حالا احتمال خرید اولین بازیکن ایرانی تاریخ این باشگاه ایتالیایی بسیار افزایش یافته است. در پایان هفته گذشته (اشاره به شنبه و یکشنبه هفته جاری) اطرافیان او یک بار دیگر با مدیران اینتر ملاقاتی داشته‌اند و در طول جلسه هیچ مشکلی وجود نداشته است. اکنون همه عناصر برای یک پایان خوش به منظور انتقال این مهاجم ایرانی به اینتر در فصل آینده وجود دارد. خبرها حاکی از آن است که مهاجم 31 ساله تأیید کرده است که اولویتش رفتن به شهر میلان و البته تیم اینتر است و تاکنون پیشنهاداتی از ترکیه تا عربستان را رد کرده است.  

طارمی که در حال حاضر به همراه تیم ملی فوتبال ایران در جام‌ ملت‌های آسیا 2023 حضور دارد، با اعلام باشگاه پورتو این بازیکن با منقضی شدن قرارداد فعلی‌اش در پایان ماه ژوئن از این تیم جدا خواهد شد و قراردادش تمدید نخواهد شد. این مهاجم ایرانی می‌توانست تابستان گذشته به اینتر بپیوندد، زمانی که میلان هم قاطعانه وارد رقابت برای جذب این بازیکن شد و در فاصله یک اینچی امضای قرارداد با روسونری قرار داشت اما در نهایت همه چیز به دلیل تغییر غیرمنتظره مدیربرنامه او و درخواست برای دریافت کمیسیون بیشتر به هم ریخت.

روندی که تیم اینتر در این فصل داشته، در واقع نشان می‌دهد که تا چه اندازه به یک ذخیره معتبر و خوب برای لائوتارو مارتینس و مارکوس تورام نیاز است و مهدی طارمی جای الکسیس سانچس را در ترکییب اینتر می‌گیرد که قرار است در پایان فصل با منقضی شدن قراردادش از جمع نراتزوری جدا شود. علاوه بر پاداش امضایی که در این موارد مرسوم است، قراردادی سه ساله‌ای به ارزش سالانه 3 میلیون یورو برای طارمی با امکان جدایی در فصل پایانی این قرارداد، آماده ارائه به مهاجم پورتو است.

دستمزد این مهاجم ایرانی در اینتر سه برابر جهش خواهد داشت، این در حالی است که در پورتو کمی بیش از یک میلیون دستمزد می‌گیرد. این مهاجم ایرانی که می‌تواند اولین خرید اینتر به عنوان پشتیبان لائوتارو و تورام باشد، به خاطر انعطاف‌پذیری بالایش نظر مدیران باشگاه و کادرفنی اینتر را به خود جلب کرده است. این مهاجم ایرانی مهاجم قابلیت بازی به عنوان مهاجم نوک و مهاجم کاذب را دارد و کیفیتی نادر دارد.

مهدی طارمی به پورتو و سرجیو کونسیسائو قول داده که تا آخر فصل جاری در پورتو بماند و تمام توان خود را برای این تیم تا پایان راه به نمایش بگذارد. علاوه بر این این مهاجم ایرانی به مدیران باشگاه اینتر اعلام کرده که قصد دارد در اسرع وقت، با استفاده از قانون پرتغال که به شما اجازه می‌دهد پس از اتمام 5 سال اقامت مالیاتی در این کشور روند اخذ مجوز شهروندی را آغاز کنید، نسبت به اخذ شهروندی پرتغال اقدام کند.

به این ترتیب طارمی در تابستان پیش‌ رو می‌تواند این دوره پنج ساله خود را تکمیل کند و این یک مزیت برای باشگاه اینتر خواهد بود چرا که این بازیکن ایرانی می‌تواند تابستان پیش‌ رو به عنوان سهمیه اروپایی به نراتزوری ملحق شود، نه سهمیه غیراروپایی و این دست باشگاه اینتر برای جذب یک بازیکن غیراروپایی (خارج از اتحادیه اروپا) را باز می‌گذارد».

طارمی تاکنون در 171 بازی از رقابت‌های مختلف برای پورتو به میدان رفته و کنار به ثمر رساندن 86 گل، 53 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo5dee

آخرین اخبار