تاریخ انتشار: 1402/11/27 19:16
کد خبر: 1267546

استقلال هم گل‌نزن رو کرد/ مهرداد محمدی در نقش شهاب زاهدی

استقلال صنعت نفت را برد و فاصله اش با پرسپولیس را به ۵ امتیاز رساند اما هنوز مشکلات زیادی دارد که یکی از آنها پر نشدن جای خالی یامگاست.
استقلال هم گل‌نزن رو کرد/ مهرداد محمدی در نقش شهاب زاهدی

به گزارش فرتاک ورزشی

نیمه اول بازی استقلال و صنعت‌نفت تقریباً هیچی نداشت اما در شروع نیمه دوم مهدی‌پور یک گل زیبا زد تا همه بپرسند شوت زدن چه اشکالی داشت که استقلال نمی‌زد؟! عجیب اینکه مشخص بود گلر صنعت‌نفت شوت‌گیر نیست اما استقلالی‌ها تا آخر بازی شوت زدن را تحریم کردند.

اواخر مسابقه مهرداد محمدی هم در نقش شهاب زاهدی، نبیل باهویی و فرشاد احمدزاده ظاهر شد و یک تک‌به‌تک را خراب کرد تا بازی با همان یک گل تمام شود. استقلال که در آبادان ۳ گل زده بود، تیم برتر میدان بود و با این برد فاصله‌اش را با پرسپولیس به ۵ امتیاز رساند اما واقعیت آن است که خیلی مقتدرانه بازی نکرد و انتظار می‌رفت در تهران گل‌های بیشتری بزند و بهتر بازی کند. با توجه به بازی ضعیف صالح حردانی، جای خالی یامگا هم در استقلال مشهود بود و حالا باید دید در بازی‌های آینده ماشاریپوف و فخرالدینی می‌توانند شرایط تیم‌شان را بهتر کنند یا نه؟ استقلال همچنان فاقد یک هافبک طراح است و اگر ماشاریپوف گمشده آبی‌ها نباشد، قطعاً کار نکونام سخت‌تر می‌شود. آبی‌ها این هفته در انزلی بازی به مراتب سخت‌تری مقابل ملوان آماده دارند و اگر مثل بازی امروز باشند، قطعاً به مشکل می‌خورند.به خصوص که در این بازی رضاوند و مهدی پور را هم ندارند.

نکونام که همچنان درگیر یکسری مشکلات با مدیریت است، باید تیم بهتر، آماده‌تر و گلزن‌تری را راهی انزلی کند. این استقلال صدرنشین است و بازی‌هایی مثل بازی با صنعت‌نفت را هم خوب می‌برد اما شما فکر می‌کنید اگر به فرض استقلال در آسیا بود، تا کجا بالا می‌رفت و مثلاً مقابل تیمی چون الهلال چه نتیجه‌ای کسب می‌کرد؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo5rbm

آخرین اخبار