تاریخ انتشار: 1402/08/24 10:08
یک مربی جدید در کادر فنی نساجی؛
کد خبر: 1261246

حمایت قاطع: مهدی رحمتی حفظ شد

اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نساجی تصمیم به ادامه همکاری با سرمربی این تیم گرفتند.
حمایت قاطع: مهدی رحمتی حفظ شد

به گزارش فرتاک ورزشی؛ سید مهدی رحمتی پس از دیدار اخیر نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن که شکست دو بر یک این تیم را به همراه داشت، در رختکن تیم صحبت‌هایی با بازیکنانش انجام داد که گمانه‌زنی‌ها درباره پایان حضورش روی نیمکت نساجی را مطرح کرد و اظهارات وحید محمدزاده، مدافع این تیم نیز به این شایعات دامن زد ولی حالا هیئت مدیره نساجی تصمیم به ادامه همکاری با رحمتی گرفته است.

در اطلاعیه باشگاه نساجی در این باره آمده است:

«نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه امروز با حضور صادق درودگر مدیرعامل باشگاه، امیر حسین فتحی رئیس هیات مدیره، حمید بایندریان،ایزد سیف الله پور( به صورت بر خط)، امیر عرب و هومن افاضلی برگزار و در این جلسه پیرامون شرایط و عملکرد تیم در هفته های اخیر و بررسی شرایط بحث و تبدیل نظر صورت گرفت.

در  این نشست و بعد از صحبت‌های اعضای هیئت مدیره، آنها حمایت خود را از سرمربی تیم اعلام کرده و مقرر شد تمرینات تیم از فردا مجددا از سر گرفته شود.

همچنین طبق صحبت‌های صورت گرفته بین رحمتی و اعضای هیئت مدیره باشگاه، مقرر شد کادر فنی نساجی تقویت و یک عضو جدید به جمع کادر فنی تیم اضافه شود. سرمربی نساجی امروز دو نفر از مربیان مدنظر خود را به باشگاه معرفی کرد که قرار است بعد از بررسی گزینه‌ها توسط اعضای هیات مدیره، نهایتا تا پایان امشب این عضو جدید کادر فنی معرفی  شده و از فردا در تمرینات شرکت کند.

گفتنی است، نشست اعضای هیات مدیره همچنان ادامه دارد و باشگاه نساجی از رسانه‌های گروهی و هواداران فهیم نساجی درخواست می‌کند اخبار این جلسه را از طریق کانال رسمی باشگاه پیگیری کنند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo5z9e

آخرین اخبار