تاریخ انتشار: 1403/01/27 09:35
کد خبر: 1272846

شمارش معکوس برای جدایی خمس از تراکتور آغاز شد / سرمربی تی‌تی‌ها درخواست جدایی داد!

پاکو خمس درخواست جدایی خود را از تراکتور ارائه کرده و ساعتی پیش این موضوع را با مدیران باشگاه در میان گذاشته است.
شمارش معکوس برای جدایی خمس از تراکتور آغاز شد / سرمربی تی‌تی‌ها درخواست جدایی داد!

به گزارش فرتاک ورزشی

48 ساعت بعد از جلسه فنی پاکو خمس با هوشنگ نصیرزاده که با اعلام حمایت مدیران باشگاه تراکتور از سرمربی اسپانیایی همراه بود، حالا همه چیز تغییر کرده است.

در حالی که ابتدا تصور می‌شد این باشگاه تراکتور است که برای برکناری خمس اقدام خواهد کرد اما از شب گذشته تحولات به سمت دیگری رفته و حالا این خمس است که برای جدایی از تراکتور پیش قدم شده است.

او درخواست قطع همکاری را صبح امروز در جلسه اولیه با هوشنگ نصیرزاده مطرح کرد و در حالی که مدیرعامل تراکتور اصرار داشت که او باید از تصمیمش منصرف شود اما پافشاری خمس شرایط را تحت‌تاثیر قرار داد.

خمس هم اکنون راهی تمرین تراکتور شده اما قرار است جلسه ثانویه از دقایقی بعد در اتاق مدیرعاملی باشگاه تراکتور برگزار شود و احتمالا منجر به یک تصمیم تازه خواهد شد.

در این بین البته شایعات و اخبار موثق دیگری هم وجود دارد اما باید منتظر اطلاعیه رسمی باشگاه تراکتور ماند و دید که این باشگاه چه مسائلی را بیان خواهد کرد.

نکته مهم این که باتوجه به نبود گزینه موردنظر برای جانشینی خمس، تراکتور تصمیم جدی داشت تا خمس حداقل برای بازی نساجی روی نیمکت این تیم بنشیند اما شاید همین امشب همکاری طرفین به پایان برسد.

در خصوص جدایی پاکو خمس مسائل زیادی در مورد غرامت سنگین این سرمربی مطرح است اما بر اساس شنیده خبرنگار "ورزش سه" تنها قرارداد این سرمربی تا اینجای فصل پرداخت خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo685a

آخرین اخبار