تاریخ انتشار: 1403/01/15 11:16
کد خبر: 1272122

نساجی با گلر برزیلی خود رسماً قرارداد بست

لوان پولی سنگربان برزیلی به صورت رسمی قراردادش را با نساجی به امضا رساند.
نساجی با گلر برزیلی خود رسماً قرارداد بست

مصدومیت علیرضا رضایی و دوری طولانی مدت او از میادین باعث شد تا باشگاه نساجی به فکر انتخاب یک جانشین برای این دروازه‌بان باشد تا فصل پر ماجرای قائمشهری‌ها برای یافتن یک گزینه مناسب در درون دروازه همچنان ادامه داشته باشد.

نساجی در ابتدای فصل به سراغ رشید مظاهری رفت ولی نه او و نه تیم قائمشهری روزهای خوبی را در نیم فصل نخست سپری نکردند که این موضوع منجر به جدایی سنگربان سابق استقلال و سپاهان شد تا اینکه این تیم به دنبال جذب یک گلر دیگر باشد که آنها روی علیرضا رضایی دست گذاشتند.

اما آسیب دیدگی دیگر گلر سابق استقلال سبب شد تا نساجی این بار به دنبال یک دروازه‌بان آزاد رفته و جای خالی رضایی را درون قفس توری خود پر کند. در همین خصوص مذاکرات با لوان پولی دروازه‌بان برزیلی سابق تیم های فلامینگو و کوریتیبا انجام گرفت و پس از توافق های صورت گرفته قرارداد این گلر به صورت رسمی امضا شد.

پولی فصل قبل در پنج دیدار از رقابت های سری آ برزیل برای تیم کوریتیبا به میدان رفت و سابقه حضور در سری بی برزیل را نیز در کارنامه دارد.

باشگاه نساجی با صدور اطلاعیه‌ای از جذب پولی خبر داد و نوشت:  پس از شرکت در تمرینات و بازی دوستانه و با تایید ساکت الهامی، دروازه‌بان ۳۰ ساله و برزیلی، پس از صدور آی‌تی‌سی، به خانواده بزرگ نساجی پیوست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6qdj

آخرین اخبار