تاریخ انتشار: 1403/01/12 12:03
تجربه حسینی، دید و بازدیدهای او را زیاد کرد
کد خبر: 1272046

سیدحسین کاپیتان حریف استقلال هم شد!

کاپیتان استقلال با تجربه بالایی که در لیگ برتر دارد، قبل از هر بازی تیمش با اکثر بازیکنان حریف هم خوش و بش می‌کند.
سیدحسین کاپیتان حریف استقلال هم شد!

به گزارش فرتاک ورزشی

سیدحسین حسینی دروازه‌بان باتجربه و ملی‌پوش استقلالی‌ها که دوازدهمین فصل حضور در لیگ برتر را سپری می‌کند، یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش در لیگ بیست و سوم محسوب می‌شود.

حسینی که آمادگی جسمانی و شرایط فنی خوب خود را در ابتدای فصل نشان داده و همین حالا رکورددار بسته نگه داشتن دروازه در لیگ بیست و سوم محسوب می‌شود، با روحیه خوب ناشی از فیکس شدن در آخرین بازی تیم ملی امیدوار است در بازی‌های آینده استقلال هم خوش بدرخشد.

کاپیتان استقلال که یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان لیگ برتر محسوب می‌شود، به واسطه سال‌ها بازی با بسیاری از بازیکنان حاضر در مسابقات همبازی بوده و قبل از هر مسابقه تیمش (رسمی و دوستانه) رفاقت خود با بازیکنان حریف را نیز به رخ می‌کشد.

سیدحسین در بازی دوستانه روز گذشته استقلال مقابل پیکان هم با تعدادی از همبازیان قدیمی خود که در جمع خودروسازان حضور دارند، ملاقات صمیمانه‌ای داشت. فرشید اسماعیلی و تعدادی دیگر از استقلالی‌ها که در گذشته با حسینی همبازی بودند، قبل از شروع بازی دیروز با کاپیتان آبی‌ها خوش و بش کردند و رابطه خوبشان را به رخ کشیدند.

lyhxmagu

حسینی در جریان بازی دیروز در یک صحنه به عنوان کاپیتان تیم وقتی روزبه چشمی و مهرداد محمدی به عملکرد داور وسط اعتراض شدیدی کردند در نقش بزرگ‌تر وارد شد تا به غائله خاتمه بدهد. جالب اینکه تجربه بالای این گلر ملی‌پوش سبب شده تا بازیکنان حریف هم برای او احترام زیاد قائل باشند و در بسیاری از صحنه‌ها این مسئله هم مشهود بود.

عکاس: حامد عراقی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6qpe

آخرین اخبار