تاریخ انتشار: 1402/09/18 16:09
کد خبر: 1263271

بغض نساجی با پیروزی برابر استقلال خوزستان ترکید

مربی تیم نساجی مازندران، پس از پیروزی تیمش برابر تیم استقلال خوزستان پس از هفته‌ها ناکامی برابر حریفان گفت، بغض تیم نساجی بعد از هفته‌ها با پیروزی برابر تیم استقلال خوزستان ترکید.
بغض نساجی با پیروزی برابر استقلال خوزستان ترکید

وحید رضایی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش، نساجی مازندران برابر میهمانش استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: از همه بازیکنان تیم نساجی برای تلاشی که برای کسب این پیروزی داشتند، تشکر می‌کنم و امیدواریم این روند در بازی‌های بعدی نیز ادامه‌دار باشد.

وی افزود: بازیکنان ما به خوبی از شرایط جدولی تیم آگاه بودند و برای بیرون آمدن از این وضعیت نیاز به این پیروزی داشتیم.

مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه از دقیقه یک مسابقه به دنبال سه امتیاز بازی بودیم و خوشحالم که بعد از بازی با ذوب‌آهن و تمرینات خوبی که تدارک دیدیم به این مهم رسیدیم، ادامه داد، بازیکنان تیم نساجی امشب می‌توانند خوشحال باشند چرا که بعد از هفته‌ها این شرایط را تجربه می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه بعد از شکست با نساجی و تمرینات و بازی‌های سخت و تغییر سبکی که داده بودیم، و حتی در بازی‌های آسیایی نمایش قابل قبولی برابر تیم‌های الهلال و مومبای سیتی داشتیم، تصریح کرد، همه این هدف‌گذاری این بود که مقابل استقلال خوزستان ۳ امتیاز را کسب کنیم و بچه‌های ما واقعا تلاش کردند و ۹۰ دقیقه جنگیدیم تا به این ۳ امتیاز رسیدیم.

برای بازی با شمس آذر برنامه داریم

مربی تیم نساجی مازندران همچنین ادامه داد، از فردا تمرکز ما به بازی به شمس آذر قزوین است و خودمان را آماده می‌کنیم با توجه به شرایطی که داریم، آمادگی ذهنی و تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم با دست پر از زمین بیرون بیاییم.

رضایی ادامه داد: شرایط بازی در لیگ برتر به گونه‌ای شده که در ادامه مسابقات باید در هر پنج روز بازی کنیم و باید خوب ریکاوری کنیم تا آمادگی مسابقات را داشته باشیم.

وی درباره حضور نیافتن رحتمی در نشست خبری نیز گفت، به علت حضور مدیر عامل باشگاه در رختکن تیم، آقای رحتمی صلاح دیدند که من در نشست حاضر شوم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، تیم نساجی مازندران در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر شنبه در بازی خانگی میزبان تیم استقلال خوزستان بود و در نهایت با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست میهمان انتهای جدولی خود شد.

شاگردان سیدمهدی رحمتی با انجام ۱۰ مسابقه و کسب دومین پیروزی این فصل خود، سه تساوی و پنج شکست از بازی‌های قبلی با ۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی مسابقات باقی ماندند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb65oj

آخرین اخبار